جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

رمضان شد چو غریبان به سفر بار دیگر اینست فرخ شدن و اینست به هنگام سفر  


* عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت  


کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف از این بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسی است که بخشیده می شود  

 

رمضان آمد و روان بگذشت بود ماهی به یک زمان بگذشت شب قدری به عارفان بنمود این معانی از آن بیان بگذشت 
   

*عید است و دلم خانه ویرانه، بیا این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا یک ماه تمام مهیمانت بودیم یک روز به مهمانی این خانه بیا 
  

*روزه یکسو شد و عید آمد و دلها برخاست می زخمخانه به جوش آمد و می باید خواست 
 

*حلول ماه عید و شادی مسلمین است، پایان ماه روزه، برای صائمین است، نشاط و افتخار و شادی و سربلندی، از محک الهی برای مؤمنین است

 

*این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می کنم 

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم اللهم عجل لولیک الفرج 
 

خب اینم از عید فطر برای یه عده خیلی دیر و برای بعضی ها هم زود تموم شد و امسال برای من اینطور بود  چقدر امسال ماه رمضون زود گذشت حیف شد  

امیدوارم  روز عید فطر رحمت و مغفرت خدای بزرگ شامل حال همه بشه 

از شما دوست عزیز التماس دعا دارم   

 

دعا میکنم غرق باران شوی  

چو بوی خوش یاس و ریحان شوی  

چو یاران مهدی شمارش کنند 

دعا میکنم جزء یاران شوی  

اللهم عجل لولیک الفرج

دعای روز بیست وهفتم: خداوندا در این روز فضیلت لیلة القدر را نصیب من گردان وتمام امور وکارهای مشکل را آسان کن وعذرهایم را بپذیر ورز وگناهم را محو ونابود ساز ای روف ومهربان در حق صالحان. بیست و هفت روز از ماه مهمانی و رحمت خدا ماه مبارک رمضان تموم شد   

خوش به حال اون کسانی که تونستند در این مدت خودشون رو تغییر بدن به خواسته هاشون برسن و حاجت روا بشن 

  

خوش به حال اون کسانی که که حداقل تو این ماه به اشتباهات و گناهان خودشون پی بردند و توبه کردن  

 

ولی میخوام بگم که هنوز دیر نیست  

و باز هم میشه امید داشت  هنوز خدا در رحمتشو نبسته و انتظارتون رو میکشه

التماس دعا  

سلام ای غروب ِ غریبانه ء دل

سلام ای طلوع سحرگاه رفتن

سلام ای غم ِ لحظه های جدائی

خداحافظ ای شعر شب های روشن

خداحافظ ای قصه ِ عاشقانه

خداحافظ ای آبی روشن عشق

خداحافظ ای عطرِ شعر ِ شبانه

خداحافظ ای همنشین ِ همیشه

خداحافظ ای داغ ِ  بر دل نشسته

تو تنها نمی مانی ، ای مانده بی من

ترا می سپارم به دلها ی خسته

ترا می سپارم به مینای مهتاب

ترا می سپارم به دامان دریا

اگر شب نشینم اگر شب شکسته

ترا می سپارم به رویای فردا

به شب می سپارم ترا، تا نسوزد

به دل می سپارم ترا ، تا نمیرد

خداحافظ ای برگ و بال دل ِ من

خداحافظ ای سایه سارِ همیشه

اگر سبز رفتی ، اگر زرد ماندم

خداحافظ ای نوبهار ِ همیشه 

  

..............................

 

یک نفس ای پیک سحـــــــری

 

بر سر کویش کن گــــــــذری

 

گو که زهجرش به فغانم به فغانم

 

ای که به عشقــــــت زنده منم،

 

گفتی که ا زعشقــــــت دم نزنم

 

من نتوانــــــــم  نتوانـــــــم

 

من غرق گناهم، توعذر گناهی

 

روز و شبم را تو چون مهری و ماهی

 

چه شود که مرا رهانی زسیاهی

 

چون باد ز جوشم در جوش و خروشم

 

من سر زلفت به دو عالم نفروشم

 

همه شب بر ماه و پروین نگرم

 

مگر آید رخسارت در نظرم.

 

چه بگویم به که گویم این راز

 

غمم این بس که مرا کس نبود دمساز  

 

 ......................................

 

تنها ماندم ، تنها ماندم
تنها با دل بر جا ماندم
چون آهی بر لبها ماندم
راز خود به کس نگفتم
مهرت را به دل نهفتم
با یادت شبی که خفتم
چون غنچه سحر شکفتم

دل من ز غمت فغان برآرد
دل تو ز دلم خبر ندارد
دل تو ز دلم خبر ندارد
پس از این مخورم فریب چشمت
شرر نگهت اگر گذارد
شرر نگهت اگر گذارد

وصلت را ز خدا خواهم
از تو لطف و صفا خواهم
کز مهرت . بنوازی جانم
عمر من به غمت شد طی
تو بی من . من و غم تا کی
دردی هست . نبود درمانش

تنها ماندم ، تنها ماندم
تنها با دل بر جا ماندم
چون آهی بر لبها ماندم 

 

  ...........................

امشب در سر شوری دارم  

امشب در دل نوری دارم  

باز امشب در اوج آسمانم 

باشد رازی با ستارگانم 

امشب یک سر شوق و شورم
از این عالم گویی دورم

از شادی پرگیرم که رسم به فلک
سرود هستی خوانم در بر حور و ملک

در آسمانها غوغا فکنم
سبو بریزم ساغر شکنم
امشب یک سر شوق و شورم
از این عالم گویی دورم

با ماه و پروین سخنی گویم
از روی مه خود اثری جویم
جان یابم زین شبها
می کاهم از غمهای

ماه و زهره را به طرب آرم
از خود بی خبرم ز شعف دارم
نغمه ای بر لبها
نغمه ای بر لبها

ای کاش علی شویم و عالی باشیم  

هم سفره کاسه سفالی باشیم  

چون سکه به دست کودکی برق زنیم  

نان آور سفره های خالی باشیم  

 

شبهای قدر بغض گلوی کودکان و یتیمان رو میگیره  

چون اونها تنها پشت و پناهشون تنها یاورشون رو از دست دادن  

چه بغض سنگینی  

شایدم هنوز باور ندارن که تنها عزیزشون از بینشون رفته  

شاید ما نتونیم حال اون بچه ها رو درک کنیم ولی آسمون ستاره ها و همه اون چیزهایی که شاهد شهادت مولامون حضرت علی بودن  میتونن شب قدر رو بفهمن چه لحظات سختی 

نمی دونم  

نیمه شبهای قدر یه حس غریبی  به آدم دست میده آیا شما هم که داری این مطلب رو میخونی 

این حس غریب رو احساس کردی در قلبت ؟؟

خدایا جون مثل

 همیشه و مثل خیلی های دیگه

دلم خیلی گرفته   

فقط تو مرهم دل منی و فقط تو دوای درد منو در رحمت خودت داری پس این رحمت رو از من حقیر دریغ نکن   

 

 .................................................................................................................................

 

آیا تو میدانی که "ز" زندگی رو از کدام زجرها و رنج ها و "ن" آن از کدام سرچشمه ناراحتی ها و مصیبتها گرفته شده ؟؟ 

التماس دعا  

تو این شبها به یاد همه باشیم  

و بیماران نیازمندان  و  اونهایی که محتاج به دعای شما هستن رو فراموش نکنید   

خدا نگهدارتون باشه

اگر به فرصتهای پیش آمده بچسبید چندین برابر میشوند و اگر در مورد آنها غفلت کنید از بین میروند 

التماس دعا

 

خدای من:

در روزگاری زندگی میکنیم که مردمانش
به هر هوس و شهوتی عشق می گویند
هر عریان و هر سیاه چشمی را زیبا می نامند
و هر جانور دو پایی را انسان می دانند
خدای مهربان من
عشق واقعی ، زیبایی واقعی و انسان بودن واقعی
را به ما بچشان  

 

دیدین بعضی وقتا وقتی آدم دلش میگیره دوست داره با کسی حرف بزنه ولی هیش کی نیست یا اگه هم باشه وقت نداره خب خیلی سخته البته درسته ما اگه هیش کی رو نداشته باشیم خدای بالای سرمون رو داریم  خب خداییش من بیشتر وقتا دلم میگیره ولی همیشه با خدای خودم حرف  میزنم بی هیچ منت و سرزنشی

باید بگم فقط خدای مهربونه که به حرف ما گوش میسپاره و برای بنده هاش وقت داره ولی من از این لحاظ نمیگم میگم چرا زمونه باید طوری باشه که همه درگیر مسایل و کار خودشون هستن چرا نباید وقت داشته باشن چرا نباید اهمیت بدن  

پدر و مادر رکن اصلی خانواده هستن ولی چرا بعضی از پدر و مادر ها اینقده نسبت به  

بچه هاشون نیازهای اونا حرفاشون بی اعتنان  

چرا بعضی از مادر ها همیشه باید تو انواع مهمونی ها شرکت داشته باشن و بچه های خودشون رو با دیگران مقایسه کنن  

معمولا بیشتره پدر ها هم که همیشه سرکارن  

یا اگه خونه هم باشن خسته هستن یا سرشون شلوغه  

ای بابا خب این بچه ها دردشونو به کی بگن با کی حرف بزن با چه کسی درددل کنن بچه ها دل دارن دلشون از سنگ که نیست نیاز به توجه و محبت دارن  و خلاصه ............ 

در کل یه دسته دیگه هم هستن که :

بعضی وقتا که دوست داریم حرف بزنیم خودمون رو از غم ها و غصه ها خلاصه از دلگرفتگی و شکایتها  خالی کنیم  تا شروع میکنیم به حرف زدن  صدامون رو تو گلو خفه میکنن  

بعضی وقتا هم که همه کلمات از ذهنمون فرار کردن  هیچ حرفی به ذهنمون نمیرسه میخوان ازمون حرف بکشند هی میگن حرف بزن  

خب نه به اون موقع که خواستیم حرف بزنیم و نذاشتید نه از این که حرفی نداریم ولی به اجبار میخوان که ما حرف بزنیم   

آره اینجوریاست  

من خودم از اینجا  به نوبه خودم از پدر و مادرم تشکر میکنم و دست هردوتاشونو میبوسم  که برام وقت میذارن و با اینکه مشکلات خودشون رو دارن باز هم وقتشونو از من دریغ نکردن و نمیکنن همیشه  به حرفام گوش کردن و منو راهنمایی کردن هیچگاه منو  به خاطر گرفتاری ها و مسایلهای شخصیشون تنها نذاشتن  و همیشه به من محبت کردن برای هردوتاشون از خداوند متعال آرزوی سلامتی و تندرستی و خوشبختیشون رو دارم و از خدا میخوام که به همه پدر و مادرها به خصوص پدر و مادر خودم عمری پر برکت   و با عزت عنایت کنه و سایه لطف و برکتشون   رو از سر ما بچه ها کم نکنه الهی آمین

آره پدر و مادر ها فرشته های روی زمین هستن که خدا اون ها را از آسمون فرستاده ولی حیف که بعضی هاشون ............................ ولی خب من میگم که بازم پدر و مادرن و ارزش و جای خودشون رو دارن   

خدایا کرم و لطفتو شکر  

خداجون دوستت دارم  

التماس دعا دوست عزیز  

................................................................................................................................. 

 

شب عفو است و محتاج دعایم 

    

ز عمق دل دعایی کن برایم   

                                 

اگر امشب به معشوقت رسیدی 

   

خدا را در میان اشک دیدی 

   

کمی هم نزد او یادی ز ما کن  

  

کمی هم جای ما او را صدا کن  

 

بگو یا رب فلانی رو سیا  هست   

 

دو دستش خالی و غرق گناه هست 

     

بگو یا رب تویی دریای جوشان    

  

در این شب رحمتت بر وی بنوشان   

 

دوستان امشب شب قدر است پس خوبه که این شب رو قدر بدانید  

یه امشب دلمون عاری از گناه و کینه نگه داریم و به یاد همدیگه باشیم برای هم دعا کنیم  

دلمون را از هر گناهی از هر کینه ای که باعث شده از خدای خودمون دوری بشیم رها سازیم  

مگه شما طالب مغفرت نیستین مگه شما نمیخوایین به آرامش برسین  

یه امشب به خاطر دلمون و خدای خودمون جایی خلوت کنیم و حرص و جوش مال دنیا و فریب زیبایی های ظاهری رو نخوریم  

چه اشکال داره  یه امشب به فکر خودمون نباشیم  

به خدا تو این شبها خیلی از دعاها و حاجت ها برآورده میشه چرا ما خودمون رو لایق این رحمت ندونیم  

خدا در رحمتشو برای ما باز کرده  پس چرا ما به این در رحمت پشت کنیم  

از همگی شما التماس دعا دارم  

به یاد همه باشید  

در درجه اول  برای  تعجیل و سلامتی در ظهور آقا امام زمان دعا کنید "اللهم عجل لولیک الفرج"   

بعدش برای هرکی و هرچی که دوست داری دعا کن  

از کوچیک تا بزرگ  

از اونایی که به تو  نزدیکن تا اونایی که فرسخ ها از تو فاصله دارن  

همه و همه  

بیماران  اونایی که رو تخت بیمارستان خوابیدن و جوابشون کردن و چشم انتظار دعاهای شمان   

اونهایی که گرفتاری دارن مشکلات دارن  

و اونهایی که التماس دعا داشتن ازتون  

و خلاصه حتی کسانی که در حقتون بدی کردن ناحقی کردن دلتون رو شکستن و........  

همه شما را به خدای بزرگ و مهربان میسپارم یا علی  

 

تا روز ظهور منتظر باید بود / نزدیک شده آمدن  آن موعود / آن شخص که پرچم سپرد بر مهدی / سید علی خامنه ای خواهد بود  

سلام دوست عزیز  شبتون به خیر و خوشی باشه انشاءالله

این متنی که گذاشتم  

متن آهنگ مورد علاقم هستش  

آهنگ جز تو با صدای محمد علیزاده  

خیلی قشنگ و غمناک خونده  

متنشو تقدیم میکنم به شما دوستان و عاشقان عزیز 

 

.................................................................................................................................. 

 
جز تو
کی می تونه عزیز من باشه
کی می تونه تو قلب من جا شه
مگه میشه مثل تو پیداشه
همه چیزم؛ وای عزیزم

جز من
کی واسه دیدن تو مریضه
اسم تو رو قلبش مینویسه
گونه هاش از ندیدنت خیسه
همه چیزم؛ وای عزیزم

تو نباشی
بی قرارم
بد می بینم
بد میارم

بی تو، من
حس ندارم
سر به زیرم
گوشه گیرم
کاش بمیرم

بی تو من
همه چیزم
وای عزیزم
همه چیزم

واسه ما دو تا
کی بهتر از ما
از همین امروز
تا آخر دنیا

واسه ما دو تا
کی بهتر از ما
از همین امروز
تا آخر دنیا

همه چیزم
وای عزیزم
همه چیزم
وای عزیزم

همه چیزم
وای عزیزم
همه چیزم
وای عزیزم

جز تو
کی می تونه عزیز من باشه
کی می تونه تو قلب من جا شه
مگه میشه مثل تو پیداشه
همه چیزم؛ وای عزیزم

جز من
کی واسه دیدن تو مریضه
اسم تو رو قلبش مینویسه
گونه هاش از ندیدنت خیسه
همه چیزم؛ وای عزیزم

تو نباشی
بی قرارم
بد می بینم
بد میارم

بی تو من
حس ندارم
سر به زیرم
گوشه گیرم
کاش بمیرم

بی تو، من
همه چیزم 

 

 .................................................................................................................................

 

خیلی این آهنگو دوست دارم با شنیدنش آرامش میگیرم  

از همگی شما التماس دعا دارم  

براتون آرزوی بهترین ها رو دارم  

موفق باشید 

خداجون دلم خیلی گرفته مثل همیشه فقط تو سنگ صبور من میشی

دوست دارم باهات حرف بزنم باهات درددل کنم  

 اینطوری خیلی سبک میشم  چون فقط تو اینقده خوبی که به حرفام توجه میکنی

تنها تویی که موقع شنیدن حرفام سکوت میکنی و به حرفام گوش میدی  

و کمک میکنی به آرامش برسم  تنها 

تویی که وقت برای شنیدن حرفهای این بنده شرمنده و گناهکارت داری 

 خدای مهربون تنها تویی که با شنیدن حرفها و غصه هام سرزنشم نمیکنی 

 و طعنه و کنایه بهم نمیزنی  

آره خدای مهربون  

تو بودی که در هنگام مشکلان این بنده گناهکارت رو تنها نذاشتی و  دستشو گرفتی  

تو بودی که در هنگام سختی ها یاریش کردی و صبر و تحمل بهش دادی  

خداجونم میدونم که تو از این بندت ناراضی هستی  ولی تو اینقده مهربون و بزرگ هستی  که  هیچوقت تنهاش نذاشتی  و کمکش کردی راه درست و به صلاحشو پیدا کنه

خداجون خیلی بده کسی دلش بگیره و کسی رو نداشته باشه باهاش حرف بزنه  اونوقت باید همه دردهاشو تو خودش بریزه  نمیدونم شاید تو این دوره زمونه دیگه هیچ کس برای دیگری  وقت نداشته باشه همه غرق در مادیات شدن همه محو زیبایی های ظاهری شدن

 ولی جالب اینجاست که تو اینقده بخشنده و مهربونی که بازم با این همه بی حیایی تنهامون نذاشتی و بهمون کمک کردی ونمیذاری بنده هات غصه بخورن در موقع  مشکلات اینقده صدات میزنیم  و بهت امید داریم که نمیتونی بی جوابمون بذاری  وقتی هم که کمک کردی و مشکلمون رو حل کردی تشکری نمیکنیم که هیچ بلکه میگیم آخیش حلش کردیم !!!!!خب حالا واقعا این درسته  !!!!

چرا ما انسانها عادت داریم تو مشکلات تو را صدا بزنیم ولی تو  مواقعی که شاد هستیم و مشکلی نداریم یه بار هم صدات نمیزنیم یه بار هم به یادت نمیافتیم  

راستی واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟ 

خدایا شکرت

 سلام شب بخیر دوست عزیز نماز و روزتون قبول درگاه حق

 داشتم کتاب ز مثل .......زندگی رو میخوندم گفتم یکی از داستاناشو اینجا بنویسم شاید برای شما هم قشنگ باشه   

..............................................................................................................................

پسری به سفر دور رفته بود و ماهها بود که از او خبری نداشتند بنابراین مادرش دعا میکرد  که سالم به خانه باز گردد این زن هرروز به تعداد اعضا خانواده اش نان میپخت  و همیشه یک نان اضافه هم میپخت و آن را پشت پنجره میگذاشت تا رهگذری گرسنه که از آنجا میگذشت آن را بردارد هرروز مردی گوژپشت از آنجا میگذشت ونان را برمیداشت و به جای آنکه از او تشکر بکند میگفت <<کار پلیدی که بکنید با شما می ماند و هرکار نیکی که انجام دهید به شما بر میگردد>> 

این ماجرا هرروز ادامه داشت تا اینکه زن از گفته های گوژپشت ناراحت و رنجیده شد با خود گفت او نه تنها تشکر نمیکند بلکه هرروز این جمله رو به زبان می آورد نمی دانم منظورش چیست  

یک روز که زن از گفته های مرد گوژپشت به تنگ آمده بود تصمیم گرفت از شر او خلاص شود بنابراین نان او را زهر آلود کرد و آن را با دستانی لرزان پشت پنجره گذاشت اما ناگهان به خود گفت این چه کاری است که من میکنم  و بلافاصله نان را برداشت و در تنور انداخت و نان دیگری برای مرد گوژپشت پخت مرد مثل هرروز آمد و نان را برداشت و حرفهای معمولی خود را تکرار کرد و به راه خود رفت آن شب درب خانه زن به صدا درآمد وقتی زن در را باز کرد فرزندش را دید ضعیف خمیده با لباسهایی پاره  

پشت در ایستاده بود او گرسنه تشنه و خسته بود درحالی که به مادرش نگاه میکرد گفت مادر اگر معجزه نشده بود نمیتوانستم خودم را به شما برسانم در چند فرسخی اینجا گرسنه و نحیف شده بودم و داشتم از هوش میرفتم که مردی گوژپشت را دیدم که به سراغم آمد از او لقمه ای غذا خواستم و او یه نان به من داد و گفت این تنها چیزی ست که هرروز میخورم امروز آن را به تو میدهم زیرا تو بیش از من به آن احتیاج داری  

وقتی مادر این ماجرا را شنید رنگ از چهره اش پرید به یاد آورد که ابتدا نان آلوده ای برای مرد گوژپشت پخته بود و اگر به ندای وجدانش گوش نکرده بود و نان دیگری برای او نپخته بود فرزند نان زهرآلود را میخورد به این ترتیب که آن زن معنای سخنان روزانه مرد گوژپشت را دریافت  

از مکافات عمل غافل نشو  

گندم از گندم بروید جو ز جو 

وجدان واقعا خیلی خوبه اگه کسی داشته باشه  !!!!!

نظرتون در مورد این داستان چیه ؟؟

این وبلاگی که من ایجاد کردم موضوع بندیه خاصی نداره که طبق اون اطلاعات بذارم من همه جوره مینویسم   

........................................................................................................................... 

امروز به وبلاگ دوست عزیزم رفتم نوشته هاشو خوندم میخواستم براش نظر بذارم که یه نوشته ای دیدم  خیلی تعجب کردم

"زیبایی؟
من با چشمان بینایم نمیبینمش
مگر زیبایی حقیقت دارد؟
مگر وجود دارد؟" 

چرا وجود نداشته باشه  

وجود داره  

من مطمئنم  

زیبایی رو باید درک کنی باید بفهمی  البته بستگی داره زیبایی رو چی معنا کنی

میخوای برات مثال بزنم شاید مثال ها ساده ولی خیلی قشنگ هستن   

البته این  صحنه ها تصوری از زیبایی هاست اگه بتونی انجامش بدی که واقعا نور الی نور میشه  

بوسه تو به دست پدر و مادرت به خاطر زحماتی که کشیدن  و تو را بزرگ کردن

هدیه ای که تو به خاطر تشکر به دوستت تقدیم میکنی و لبخند رو به روی لباش میاری  

گرفتن دست پدربزرگ یا یه فرد کهنسال برای کمک کردن بهشون  

پاک کردن اشک یه کودک  

با تواضع  به نماز ایستادن  

دعا کردن در حق دیگران  

کمک کردن به نیازمندان  

راز و نیاز با خدا (البته دیگه کمتر کسی پیدا میشه که وقت خودشو برای چنددقیقه واسه خودشو  خدای خودش بذاره )

نمیدونم چرا این حرفو زده ولی میخوام بهش بگم از اینجا که عینک خوش بینی رواگه بزنی همه چیز رو قشنگ میبینی  

بعضی اتفاقات تو زندگی ممکنه به یکباره تمام زیبایی ها رو برای ما محو کنه خب اتفاقه دیگه افتاده کاریش نمیشه کرد چاره ای نیست اگه بدترین اتفاق هم که باشه نباید امیدتو از دست بدی واقعا امید حس قشنگ و کلمه زیبایی هستش  

خلاصه  

اگه خودت خوب باشی  و اعمالت خوب باشن اگه زیبایی رو دوست داشته باشی و به خاطرش تلاش کنی اگه همیشه امید داشته باشی و به دیگران امید بدی   

مطمئن باش که زیبایی رو نه تنها میبینی بلکه خودت به وجودش آوردی

 دعا مهمترین و بالاترین حلال مشکلات است تاثیر دعا شگفت انگیز است  !! 

..................................................................................................................................

 دوستان از همگی شما التماس دعا دارم تو این روزها بیشتر به یاد همدیگه باشیم

...................................................................................................................................

دعای روز چهاردهم
خدایا در این روز مرا به لغزشهایم مؤاخذه مفرما وعذر خبط وخطایم بپذیر ومرا هدف تیرهای وآفتهای عالم قرارر مده به حق عزت وجلالت اب عزت بخش اهل اسلام .
...................................................................................................................................
دعای روز پانزدهم :
خدایا در این روز طاعت بندگان خاشع وخاضع نصیب من گردان و شرح صدر مردان فروتن خدا ترس را به من عطا فرما ، به حق امام بخشی خود ای ایمنی دلهای ترسان .
...................................................................................................................................
دعای روز شانزدهم:
خدایا در این روز مرا به موافقت " اعمال وافکار" نیکان عالم موفق بدار واز رفاقت اشرار جهان دور گردان و مرا در این بهشت دارالقرار به رحمتت منزل ده , به حقّ الهّیت ومعبودیت ای خدای عالمیان.
...................................................................................................................................
دعای روز هفدهم:
ای خدا مرا در ای روز به اعمال صالحه راهنمایی کن وحاجتها و آرزوهایم را بر آورده ساز ای کسی که نیازمند به شرح وسئوال بندگان نیستی, ای خدایی که ناگفته به حاجات وبه سرائر خلق آگاهی بر محمد و آل اطهار او درود فرست.
...................................................................................................................................
دعای روز هیجدهم:
خداوندا مرا در این روز برای برکات سحرها بیدار ومتنبه ساز ودلم را به روشنی انوار سحر منوّر گردان و تمام اعضاء وجوارهم را برای آثار وبرکات این روز مسخّر فرما به حق نور جمال خود ای روشنی بخش دلها عارفان .
...................................................................................................................................
دعای روز نوزدهم:
خدایا در این روز بهره مرا از برکاتش وافر گردان وراهم را به سوی خیراتش سهل وآسان ساز واز حسنات مقبول آن مرا محروم مسازای راهنمای به سوی دین حق وحقیقت آشکار.
...................................................................................................................................
دعای روز بیستم:
خداوندا در این روز درهای بهشتها را به روی من بگشا ودرهای آتش دوزخ را ببند مرا توفیق تلاوت قرآن عطا فرما ، ای فروز آورنده وقار وسکینه بر دلهای اهل ایمان.
...................................................................................................................................
دعای روز بیست ویکم:
خداوندا در این روز مرا به سوی رضا وخشنودی خود راهنمایی کن وشیطان را بر من مسلط مگردان وبهشت را منزل ومقامم قرار ده, ای برآورنده حاجات معرفت ومشتاقان حق وحقیقت.
...................................................................................................................................
دعای روز بیست ودوم:
خداوندا در این روز درهای فضل وکرمت را به روی من بگشا و برمن برکاتت را نازل فرما وبر موجبات رضا وخشنودیت موفقم بدار ودر وسط بهشتهایت مرا مسکن ده, ای پذیرنده دعالی پریشانان.
...................................................................................................................................
دعای روز بیست وسوم:
خدایا در این روز مرا از گناهان پاکیزه گردان و از هر عیب پاک ساز ودلم را در آزمایش رتبه دلهای اهل تقوی بخش, ای پذیرنده عذر لغزشهای گناهکاران.
...................................................................................................................................
دعای روز بیست وچهارم:
خدایا در این روز از تو درخواست می کنم آنچه را که رضای تو در اوست, وبه تو پناه می برم از آنچه تو را پسند است, و از تو توفیق می خواهم که دراین روز به فرمان تو باشم وهیچ نافرمانی نکنم, ای عطا بخش سئوال کنندگان.
...................................................................................................................................
دعای روز بیست وپنجم:
خداوندا مرا در این روز محب دوستانت ودشمن دشمنانت قرار ده ودر راه روش به طریقه وسنت خاتم پیعمبرانت بدار ای عصمت بخش دلهای پیعمبران.
...................................................................................................................................
دعای روز بیست وششم:
ای خدا در این روز سعیم را در راه طاعتت بپذیر وجزای خیر عطا فرما وگناهم را در این روز ببخش و عملم را مقبول وعیبم را مستور گردان, ای بهترین شنوای صدای خلق.
...................................................................................................................................
دعای روز بیست وهفتم:
خداوندا در این روز فضیلت لیلة القدر را نصیب من گردان وتمام امور وکارهای مشکل را آسان کن وعذرهایم را بپذیر ورز وگناهم را محو ونابود ساز ای روف ومهربان در حق صالحان.
...................................................................................................................................
دعای روز بیست وهشتم:
ای خدا دراین روز به اعمال نافله ومستحبات مرا بهره وافرا عطا فرما وبه حاضر و آماده ساختن مسائل درحقم کرم فرما و وسیله مرابین وسایل واسباب به سوی حضرتت نزدیک ساز ای خدایی که سماجت والحاح بندگان ترا (از کار لطف وبخشش) باز نخواهد داشت.
...................................................................................................................................
دعای روز بیست ونهم:
خدایا در این روز مرا سراپا به رحمت خود در پوشان وهم توقیق وحفظ از گناهان روزی فرما ودلم را از تاریکیهای مشکوک واوهام پاک دار ای مهربان بر بندگان مومنت .
...................................................................................................................................
دعای روز سی ام:
خداوندا در این روز روزه مرا با جزای خیر ومقبول حضرتت آن گونه قرار ده که مورد پسند خود ورسولت واقع گردد وفروع آن را به واسطه اصول آن که ایمان وتوجه به توست محکم اساس گردان به حق سید ما محمد وآل اطهارش وستایش خدای را که پروردگار عالمیان است.
...................................................................................................................................

..................................................................

بار الهی چه شده است این دل ما ؟
به کدام دشت پناهنده شده است از سر ما ؟
مدتی هست نگشوده ست به رویم در را .
به گمانم مرا ترک نموده ست تنها .
اگهی بر سر هر کوچه زدم لیک هنوز
خبرم نا مده است زان هنوز .
به خیالم صد هزار دل خریدم اما
نبُود هیچ کدام جور به قاب دل ما .
دل من دریا بود .
دل من دشت به پهنای دل یاران بود .
دل من گاه به انظار خدا می نگریست .
گه به چرخ فلک اهل زمین می نگریست .
دل من دست به اغوش خدا می طلبید .
اشک بر شانه ی سجاده عشقش می ریخت .
دل من دل بود اما من دلش نا خواندم .
کوچ کرد از سر نا مهری نفس دنیا طلبم .
بار الهی ، کنون من دل خود را خواهم .
نه که این دنیا بلکه من عشق تو را می خواهم .

             (( التماس دعا ))

دوستان عزیزم خیلی لطف داشتین که به وبلاگم سر زدین ونظر دادین  خیلی خوشحال شدم  

امیدوارم قابلیت اینو داشته باشم که دفعه های بعد با مطالب قشنگتر در خدمتتون باشم   

از همگی شما التماس دعا دارم  امیدوارم تو این ماه هرکسی مشکلی داره گره از مشکلش باز بشه و هرکسی حاجتی داره به حق این ماه مبارک که حاجت روا شه من همتون رو دوست دارم و براتون دعا میکنم راستی برای سلامتی و شفای بیماران هم دعا کنیم همه اونها محتاج دعاهای شما هستن تو این روزها بهتره بیشتر به یاد همدیگه باشیم شاید دلهامون بهم نزدیک بشه  

 در آخر هم برای سلامتی و ظهور مولامون آقا صاحب الزمان  و سلامتی خودتون و خونواده هاتون یه صلوات بفرستید (اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ) برای همگی شما آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم امیدوارم هرجا هستین موفق و موید باشین و لبخند از رو لبهاتون کم نشه

........................................... 

 برای اولین باره که میخوام تو وبلاگم متن بذارم میخواستم متن های قشنگی بذارم ولی خب قسمت نشد ولی دفعه دیگه سعی میکنم خوبتر بنویسم

"خدایا تحمل هرچیزی رو دارم جز تهمت و دروغ  

میدونی چرا  

 چون همین تهمت و دروغ از زبون جاری میشه ولی با چشم کور  

چیزی که مردم ندیده دارن میگن  

 چون مردم با همین دروغها و تهمتها خیلی دلها رو شکستن  

و به روی خودشون نمیارن  نمیدونم یعنی مردم اینقده بیکار شدن که از روی بیکاری برن و اراجیف بهم ببافن

خسته شدم از این دنیا  

دنیایی که بی دلیل حرف میزنن  

ولی با دلیل محبت میکنن 

ای کاش میشد که بی دلیل محبت کنن و با دلیل حرف بزنن

خدایا دل شکستن خیلی بد دردیه  

نمیدونم  اونهایی که همین طور دل میشکنن گوش دلشون کر شده یا ............................." 

شما نظرتون چیه  

دل شکستین یا دلتونو شکستن  ؟؟