جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

29 5 1389 

یادش بخیر انگار همین دیروز بود که دوستم بهم پیشنهاد کرد که یه وبلاگ بسازم 

با خودم میگفتم که برای چی بسازم به چه دردم میخوره این همه ساختن به کجا رسیدن آخرش که چی  ؟؟!!!!

خلاصه هجوم تند و پی در پی سوالات به مغز من  

ته دلم انگار دوست داشتم بسازم

آخرش ساختم

شاید اگه تعارف و کمکهای فراوون دوستم نگین نبود هرگز به این فکر نمی افتادم  که من هم این وبلاگو بسازم  

یک سال گذشت  

29 مرداد 90 هم رسید 

با اینکه یه سال بیشتر نگذشته  

ولی وقتی نوشته های یه سال پیشمو میخونم   

برام دلتنگی میاره  

و باعث یاداوری خاطراتم میشه  

قبلنا برام مهم نبود که وبلاگ دارم یا وبلاگم خیلی ساده هستش  

اما الان وبلاگم همدم تنهایی هامه و خیلی هم دوسش دارم   

تو این شبهای قدر به یاد همه اونهایی که محتاج دعا هستن و التماس دعا بهمون گفتن باشیم  

برای همه حتی خودمون دعا کنیم  

دعایی که واقعا دعا باشه و از ته دلمون باشه 

و در آخر  

الهی 

آن شب که همه قرآن به سر می کنند 

به ما توفیق ده که قرآن را به دل کنیم  

تقدیری سراسر خیر و برکت  

خرسندی و سلامت  

خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت توشه قدرمون باشه 

   

آمین    

 

****این هم چندتا اس ام اس مخصوص لیالی قدر **** 

***شب تاریک و نخلستون و غربت  

دو کیسه نون و یه کاسه محبت  

سحر محراب با شمشیر می گفت  

چه کردی با علی ای بی مروت 

** 

مرا بسپار در یادت در این شبهای نورانی 

نگاهت گر به آن بالاست  

و گر وقت دعا قلبت مثال بید میلرزید 

دعایم کن که من محتاج محتاجم  

** 

امشب تمام آیینه ها رو صدا کنید  

وقت اجابت است و رو به سوی خدا کنید  

ای دوستان آبرودار نزد حق 

در نیمه شب قدر مرا هم دعا کنید  

** 

بار خدایا گرچه بنده مطیعی نیستم  

ولی دوستان و عزیزانی دارم  

که امشب دائم به ذکرت مشغولند  

مرا به نعمت وجودشان و به حق مناجات شبهای قدرشان ببخش و بیامرز**

  

*التماس*دعا*یا*علی*

فیلم هایی که امسال برای ماه رمضون تهیه دیده بودن بهتر از پارسال بود  

البته من فقط ۵ کیلومتر تا بهشت و سه دونگ سه دونگ رو میبینم  

که امیدوارم آخرشم جالب تموم بشه  

امسال سعی کردم که برنامه ماه عسل رو تا آخرش ببینم  

اما خب قسمت نشد که همه قسمتهاشو ببینم  

هرروز یه مهمون جدید و هرروز یه درد جدید  

خب هرکسی برای خودش دردی داره و توی خودش پنهان میکنه  

این ظاهر ادم هاست که بقیه رو فریب میده   

کلا دست همه اونایی که این برنامه رو تهیه میکنن و خیلی زحمت میکشن تا بعضی از آدما به یه نتایجی برسن و شایدم اونایی که ناشکری میکنن و هرروز از یه چیزی مینالن کمی به خودشون بیان درد نکنه   

واقعا دمشون گرم  

خیلی وقتا میشه که صبر ماهم لبریز بشه و شروع کنیم که به جون خدا غرغر کنیم  

اما آخرش این خود ما هستیم که دوباره شرمنده میشیم و میگیم خداجون خدای مهربون ببخش اشتباه کردم  

  خدایا تو این ماه عزیز تو این ماه پربرکت تو این ماه خدایی 

ازت خواهش میکنم  

بهت التماس میکنم 

ظهور آقا امام زمان رو نزدیکتر کنی   

همه مریضا رو شفا بدی  

مشکلات و گرفتاری های همه به خصوص جوونا رو حل کنی   

تو این ماه هرکی نذر و حاجتی داره دست رد به سینش نزنی   

و هممون خوشبخت و عاقبت به خیر بشیم 

و ............................. 

در اخر  

برای پدر و مادر عزیزم که از همین جا دستشون رو میبوسم  

همسر مهربون و زحمتکشم  

داداش رامین شیطون و لجبازم  

و همه دوستان گلم 

آرزوی سلامتی و سعادت و خوشبختی و عاقبت به خیری رو دارم  

خدایا  

خودت بهتر میدونی   

التماس دعا

خدایا چه جور میتونم با بازی روزگار و سرنوشت کنار بیام  

باید چه جور باهاش بازی کرد  

که نه از برنده بودنش احساس غرور داشته باشی  

نه از بازنده بودنش احساس پوچی 

واقعا برنده واقعی کیه؟  

خدایا هرکاری میکنی فقط خواهش میکنم منو جزو بازنده ها قرار نده  

کمکم کن  

کمکم کن 

کمکم کن  

خواهش میکنم

دو چیز را فراموش نکن : یاد خدا و یاد مرگ . دو چیز را فراموش کن : بدی دیگران در حق تو و خوبی تو در حق دیگران . چهار چیز را نگه دار : گرسنگیت را سر سفره دیگران، زبانت را در جمع، دلت را سر نماز و چشمت را در خانه دوست

خدایا بلاخره ماه رمضان از راه رسید  

نمیدونم چرا احساس میکنم که خیلی از خودم ناامیدم  

کمکم کن بهت برسم بتونم تغییر کنم از نظر همه چی  

اگه به آخرای عمرم هم باقی مونده نذار حسرت به دل بمیرم  

از این دنیا از این ادماش از این همه بی معرفتی و نامردی خستم

نذار بیشتر از این شرمنده تو و بقیه کسانی که دوسشون دارم بشم  

خدایا شرمندگی خیلی سخته اونم در برابر کسانی که خیلی برات عزیزند 

ازت خواهش میکنم خواهشمو رد نکن  

خیلی حرفا دارم برات بزنم 

خیلی حاجتها  

و خیلی از........................  

تو این ماه عزیز و پربرکت  تو این ماه قشنگ و آسمونی برای همه آرزوی سلامتی و خوشبختی و عاقبت به خیری رو دارم

خدایا  بهت التماست میکنم که بهم توجه کنی  

نمیتونم از بار گناهام کم کنم هرکاری میکنم بدتر میشه آخه چرا  

خدایا از نظر روحی خیلی خستم  

خدایا............... خودت بهتر میدونی

خدا جونم سلام  

کم کم داره مهمونیت شروع میشه چندروزی دیگه بیشتر نمونده  

بنده خیلی خوب و شکرگذاری نبودم که حالا بخوام با شروع این ماه مبارک ثواب بیشتر تو پرونده اعمالم داشته باشم  

امیدوارم که تو این ماه بتونم بیشتر خودسازی و اعمال و رفتارمو تغییر بدم راستش تو این یکی مورد خیلی ناامید و نگرانم  

خداجونم هیش کدوم از ماه ها رو به اندازه ماه رمضان دوست ندارم آخه خیلی احساس خوبی بهم دست میده حتی وقتی اسمشو میشنوم یه احساس خاصی دارم  

نمیدونم تو این ماه چقد خودمو میتونم اصلاح کنم 

فقط و فقط توئی که بتونی تو این راه کمکم کنی  

فقط ازت خواهش میکنم که کمکم کن  

نذار بیشتر از این ناامید بشم  

قربون تو خدای مهربون که هرگز بنده  هات رو تنها نمیذاری  

مگه من غیر تو چندتا خدا دارم که بهش رو بزنم دستمو جلوش دراز کنم براش حرف بزنم و (سرشو با غرغرهای خودم به درد بیارم)  

خدایا کوله بارم پر از گناه های جور وا جوره 

اسم مرگ و آخرت رو که میبرن خیلی میترسم و ازت خجالت میکشم  

با این همه نعمت و رحمت های خودت 

ما رو شرمنده کردی ولی مثل اینکه ما قدر هیش کدوم رو که نداریم هیچ 

بلکه یه چیز دیگه ای هم ازت طلب کاریم  

خداجونم هیش کی بهتر خوبتر بخشنده تر از تو تو این دنیا نیست  

خودت دستمو بگیر و راه درست زندگی کردن رو بهم یاد بده  

خدایا تو پارتی همسرم شو تا بتونه یه کار خیلی خوب و بهتر از اینی که داره پیدا کنه  

یه کار هرچند سخت ولی حداقل اداری باشه  

خدایا یه کاری که ساعتهاش 8 ساعته باشه اختیارمون دست خودمون باشه بتونیم طعم و مزه عیدها و مناسبتهای دیگه رو بچشیم  

دلم خیلی گرفته از این کار شوهرم  

هیش کی نمیتونه درکم کنه  

خدایا خسته شدم  

خدای نکرده نه از زندگیم نه از همسرم  

بلکه از کاری که داره  

کارش نون حروم توش نیست باعث خجالت نمیشه ولی ...............................خودت که بهتر میدونی آخه  

چرا این یکی خواستمو به لطف خودت برآورده نمیکنی که مجبور به کفر گویی نباشم  

نذار بیشتر از این تنها بشم  

نذار بیشتر از این از همسرم دور باشم  

خدایا خیلی خوشحالم که ماه مبارک رمضان نزدیکه  

ممنون از اینکه توفیق دادی که یه بار دیگه بتونم مهمونت باشم   

خدایا منو ببخش  

دوستت دارم