جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

بعضی وقتا  

یه فرصتهایی برامون پیش میاد که  

اگه نهایت استفاده رو ازش نبریم  

ممکنه دیگه هرگز چنین موقعیتی پیش نیاد و  

باعث حسرت خوردن ما بشه  

توی سال جدید وقت نکردم که مطلبی بنویسم 

ولی الان اومدم تا بگم  

اگه بدی خوبی دیدین از من حلال کنید  

اگه خدا بخاد قراره به همراه همسر و مادرم بریم کربلا 

خودم هنوز باور ندارم  

البته قرار بود ۳۱ فروردین بریم که به دلیل مسائل امنیتی 

افتاد عقب  

یه حس عجیب یه حال خوشی دارم که قابل وصف نیس 

انشالا که خدا قسمت کنه همه حداقل برای یک بار هم که شده به این سفر زیارتی برید 

دعاگو و نائب الزیاره شما هم هستم اونجا    

آقا امام حسین سلام  

نمیدونم این لیاقت رو دارم که بیام از نزدیک بهت سلام بدم یا نه  

نمیدونم  چه جوری یهویی توفیق زیارتت رو پیداکردم  

ولی استرس دارم که نتونم تو این سفر  

به خوبی زیارتت کنم و باهات حرفامو بزنم  

آقاجون خیلی ها بهم التماس دعا گفتن 

 همچنین مشکلات و گرفتاری هاشونو 

خیلی ها هم گفتن بهت سلام برسونم 

آقاجون 

برای بار اولمه که میام پیشت با یک امید زیاد   

و با دست خالی و شرمندگی 

اما تو خیلی خوب و بزرگواری

امیدوارم که نه تنها حاجت من بلکه حاجت همه زائراتو برآورده کنی 

قربونت برم  

دست خالی برم نگردون  

التماس دعا

بعضی وقتا  

یه فرصتهایی برامون پیش میاد که  

اگه نهایت استفاده رو ازش نبریم  

ممکنه دیگه هرگز چنین موقعیتی پیش نیاد و  

باعث حسرت خوردن ما بشه  

توی سال جدید وقت نکردم که مطلبی بنویسم 

ولی الان اومدم تا بگم  

اگه بدی خوبی دیدین از من حلال کنید  

اگه خدا بخاد قراره به همراه همسر و مادرم بریم کربلا 

خودم هنوز باور ندارم  

البته قرار بود ۳۱ فروردین بریم که به دلیل مسائل امنیتی 

افتاد عقب  

یه حس عجیب یه حال خوشی دارم که قابل وصف نیس 

انشالا که خدا قسمت کنه همه حداقل برای یک بار هم که شده به این سفر زیارتی برید 

دعاگو و نائب الزیاره شما هم هستم اونجا    

آقا امام حسین سلام  

نمیدونم این لیاقت رو دارم که بیام از نزدیک بهت سلام بدم یا نه  

نمیدونم  چه جوری یهویی توفیق زیارتت رو پیداکردم  

ولی استرس دارم که نتونم تو این سفر  

به خوبی زیارتت کنم و باهات حرفامو بزنم  

آقاجون خیلی ها بهم التماس دعا گفتن 

 همچنین مشکلات و گرفتاری هاشونو 

خیلی ها هم گفتن بهت سلام برسونم 

آقاجون 

برای بار اولمه که میام پیشت با یک امید زیاد   

و با دست خالی و شرمندگی 

اما تو خیلی خوب و بزرگواری

امیدوارم که نه تنها حاجت من بلکه حاجت همه زائراتو برآورده کنی 

قربونت برم  

دست خالی برم نگردون  

التماس دعا