جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

این دل که میگویند نمیدانم کجاست؟

اما گاهی عجیب میگیرد!

گاهی دلتنگ می شود!

گاهی هم چاره ای جز صبر ندارد

گاهی به در بسته میخورد و هر چه به هر جا میرود باز هم ...

این دل که میگویند نمیدانم کجاست مثل عقل مثل خدا ...

مثل خدا که نمیدانم کجاست

مثل خدا که تا به حال ندیدمش

مثل خدا که گاهی دلگیر میشوم از اینکه چرا سرش اینقدر شلوغ است که مرا فراموش کرده
غافل از
اینکه من او را فراموش می کنم...

مثل خدا که گاهی عجیب دلتنگش میشوم

مثل خدا که گاهی میخواهم از همه چیز به او پناه ببرم

مثل خدا

اما خدا تو که بی مثالی!

میدانم که حرفم را فهمیدی میدانم که میفهمی چه میگویم

خدای بی مثال دلم گرفته ...دلی که نمیدانم کجاست !

شاید آمده پیش تو

دلم را پس نفرست فقط راه را نشانم بده تا من هم بیایم..

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دوباره داره ماه مهمونی خدا فرا میرسه  

یه حس جدید   

خیلی ماه رمضان رو دوست دارم  

یه ماه متفاوت با بقیه ماه ها 

انشالا که بتونیم که بهترین استفاده رو ببریم  

چشم باز کنی شروع شده  

و چشمتو ببندی تموم  

من از خیلی ها شنیدم  

و  ممکنه که  خودم هم گفته باشم  

که  

وای تو این هوای گرم  

تو این روزای بلند  

چه جوری میشه روزه شد  

خدا اینقد مهربونه  

که خودش صبر و طاقتشم میده  

از تمامی شما عزیزان  

التماس دعای مخصوص دارم  

تو را خدا توی این ماه عزیز  

برای تمامی مریضان و اونایی که التماس دعا گفتن دعا کنید  

انشالا که خدا به برکت این ماه عزیز 

مشکلات و گرفتاری رو حل و حوائج تمامی بنده هاش رو روا کنه  

انشالا  

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فقط ۳ روز 

تا شکفتن بیست و هشتمین گل عشقت در قلب من  

همسرعزیزم موسئ جان  

روز تولدت آغاز سفرزیبا و پرهیجان  

"دور خورشید در 365 روز" 

{تولدت مبارک نازنینم} 

وجودت باعث ارامش جان و فکر من هستش 

با تو تموم دنیا و تمامی لحظات من با عشق و به خوشی میگذره  

خیلی دوستت دارم و خیلی برام عزیزی عزیزم 

هرجا که هستی فقط به دست  

خدای مهربون میسپارمت  

در پناه حق تعالئ 

موفق و موید باشی گل من 

در آخر میخاستم بهت بگم که  

شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست 

یه حقیقت خیلی شیرین  

قربونت برم

سلام اى چهارمین نور الهى

کلیم وادى طور الهى

تو آن شاهى که در بزم مناجات

خدا مى‏ کرد با نامت مباهات

تو را سجاده داران مى‏شناسند

تو را سجده گزاران مى‏شناسند
فرخنده میلاد علی ابن حسین بر تمامی محبین پیشاپیش
مبارک باد!