جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

دوست داشتم در مورد زلزله  که اخیرا اتفاق افتاده حرف بزنم  

میخاستم احساسم رو بگم  

ولی خیلی فراتر از یه حرف و احساسه  

اصلا چی میتونم بگم  

کی الان از حالشون خبر داره 

از احساسشون  

از بی کسی و تنهاییشون  

خدایا صبرشون بده  

خداجونم  

تا پایان ماه مبارک رمضون چندروز دیگه  بیشتر نمونده  

یه بغض عجیبی دارم  

دوست دارم شکسته شه  

دوست دارم بشینم و یه دل سیر گریه کنم  

ببخشید امسال هم نتونستم تو این ماه بنده خوبی باشم  

بعضی وقتا چقد خوب بودن سخته  

و بد بودن آسون  

خدایا  

چندتا گره تو زندگیم افتاده  

شایدم مقصر خودم بودم  

نمیدونم  

کمکم کن  

تورا به هرکی که برات عزیزه و خیلی دوسش داری قسمت میدم  

که کمکم کنی  

و گره ها رو باز کنی  

خداجون  

میبینی 

وبلاگم هم مثل خودم تنهاست  

بعضی ها هم زحمت میکشن و میان و منو شرمنده میکنن 

ازتون ازته دل التماس دعای مخصوص دارم  

همین طور از تو خداجون  

چه اشکالی داره  

مگه تو تنها خدای من  

تنها دوستی که که واقعا صبرش بالاست و خیلی بخشنده هستش 

نیستی 

خدایا  

با دل شکسته از طرف خودم و همه اون کسانی که مثل من محتاج دعا هستن  

بهت میگم  

التماس دعای مخصوص 

خدایا ببخش  

که بنده خوبی نیستم 

کمکم کن

خدایا 

دوست دارم باهات حرف بزنم 

ای کاش میتونستم همه اون حرفایی که توی دلم تلنبار شده رو بهت بزنم 

خدای مهربونم 

دل سیاه منو نبین 

در کنار من و در عمق دل من کسانی هستن که واقعا  

لایق بخششند 

لایق رحمت تو هستن  

خدایا  

خجالت میکشم بهت بگم که منو ببخش 

هردفعه بهت گفتم این بار آخریه که گناه میکنم  

نمیدونم کدوم آخری میتونه آخری باشه  

ببخش خدای عزیزم

یادمان باشد : وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم !
در برابرش مسئولیم ...
در برابر اشکهایش ؛
شکستن غرورش ،
لحظه های شکستنش در تنهایی ولحظه های بی قراریش ....
واگر یادمان برود !
در جایی دیگر سرنوشت یادمان خواهد آورد ،
واین بار ما خود فراموش خواهیم شد  

 

حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست

خداوند در هر حضوری حکمتی نهان کرده برای کمال ما

خوش آن روزی که دریابیم حکمت حضور یکدیگر را 

 

گاهی یک نگاه سرد روی زمستان را هم کم میکند...  

خدایا در انجماد نگاه های سرد این مردم چقدر دلم برای جهنمت تنگ است... 

همیشه داغ بودن یک نگاه تاثیر گذار نیست !

گاه از سردی یک نگاه می توان

آتش گرفت ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خدایا  

چند روزی که اصلا آرامش ندارم  

اعصابم خیلی بهم ریخته  

خواهش میکنم کمکم کن  

خیلی ازنظر روحی و اخلاقی بهم ریخته ام  

همش در حال گیر دادن به بقیه هستم  

اعصاب همه رو بهم ریختم  

دست خودم نیس  

تو بگو باید چیکار کنم  

چرا هیش کی حال منو درک نمیکنه  

چرا حرفامو نمیفهمن  

خدایا ...

خدایا

ممنون از اینکه

مثل سالهای قبل

منو دعوت کردی به مهمونیت

ماه مبارک رمضان برای من هرسال یه حس یه حال و هوای متفاوت داره

حسی که در بقیه ماه های سال ندارم و

ذوق و شوقی که فقط برای ۱ ماه از ۱۲ ماه سال پیدا میکنم

ای کاش بتونم

حداقل تو این یه ماه عزیز و مبارک بنده خوب و سپاسگذار نعمتهای قشنگ و با ارزش تو باشم

خدایا

تو که از دل همه بنده هات با خبری

که هرکدوم مشکلات و گرفتاری

نذر و حاجتی

برای خودشون دارن

من هم مثل اونا

خدایا

تو این یه ماه که مهمونت هستیم

لیاقت عبادت و اطاعت از خودت رو در وجودمون قرار بده

نذار که آخر ماه که شد بگیم حیف شد

امسال هم نشد نتونستیم

کو تا سال دیگه

خدایا تو که بهترینی برای بنده های ناشکر و بیمعرفتت(توهین نشه من خودم رو میگم

و اون دسته آدمایی که همش گله میکنن)

چرا حاجت دل ما رو نمیدی

چرا یه معجزه ای رو نمیکنی

که دهنمون بسته شه

خدایا

بعضی وقتا دلم میخاد

که خواب نما بشم

آخه وقتی میگن طرف خواب نما شده از این رو به اون رو شده

انگار نه انگار که دیروز خدا رو قبول نداشت

انگار نه انگار که کفر نعمتهای خدا شده بود ورد زبونش

انگار نه انگار تا دیروز ناشکری میکرد و برای نعمتهای خدا ارزشی قائل نبود

و خلاصه هزار تا انگار نه انگار های دیگه

دوست دارم من هم مثل یکی از این ها خواب نما بشم چی میشه

خلی بد نیستم

و خیلی خوب هم نیستم

اینقدی که شاید بقیه بگن آدم خوبیه

ولی ته دلم از خودم راضی نیس

خداجونم

تو را تو این ماه عزیز

به فرق شکافته حضرت علی قسم میدم

که همه مریضا

روحی روانی جسمی بچه جوون مسن

زن مرد دختر پسر

اونایی که بیماری صعب العلاج ناعلاج دارن

اونایی که التماس دعا گفتن رو شفای عاجل عنایت بفرما

ما رو لحظه ای به حال خودمون رها مکن

همه پدرومادر ها همه جوون ها عاقبت به خیر بشن

ما رو به راه راست هدایت کن

و تو را قسم میدم به پهلوی شکسته حضرت زهرا

که اللهم عجل لولیک الفرج

ظهور اقامونو برسونی

و ایشونو از همه بلایا و خطرات حفظ کنی

همه حاجتمندا علی الخصوص خودم و شوهرم رو

حاجت روا کنی

و مشکلات و گرفتاری هامون به خصوص

از نظر مالی رو حل کنی

خدایا امید ما رو ناامید نکن

و هیچوقت تنهامون نذار

آمین آمین یا رب العامین

خدایا!
کمکم کن تا آرزوهایم شایسته و روا باشند.
کمکم کن بهترین‌ها را آرزو کنم.
من با آرزوهای خویش زنده‌ام.
یاری‌ام کن آرزوهایم ارزش خواستن
و با آنها زندگی کردن را داشته باشند.
به من بیاموز چیزی را آرزو کنم که تو دوست می‌دارى،
چیزی را طلب کنم که مرا به تو نزدیک‌تر سازد.
به من بیاموز در راه رسیدن به آرزوهایم صبور باشم
و تن به قضا و قدر تو بسپارم.
بیاموز که برای کسب نیکی‌ها، شکیبایی پیشه کنم
و در راه استجابت دعاهایم، هرگز ناامید نشوم
و هرگز در مهر تو تردید نکنم.