جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

میم مثل مادر 

بهترین دارو در دنیا آغوش مادر است  

مادرم این چندماهه از بس درد کشید دیروز بستریش کردن   

پارسال از زور درد مجبور شد زانوشو عمل کنه 

ماه قبل دردهاش بدتر شد  

الهی براش بمیرم  

مادرجون قربونت برم

انشالا که زودی خوب میشی

خیلی دوستت دارم

ای کاش همه دردی که تو کشیدی رو من داشتم 

معلوم نیست که چقدر درد داشتی ولی به روی خودتم نیاوردی  

چقد تو خوب و با محبت بودی

خیلی برای خودم متاسفم  

که هیچوقت لیاقت محبتهای تو را نمیتونم داشته باشم  

متاسفم  

منو ببخش

خیلی نگرانم  

دلواپسم  

استرس دارم  

تا وقتی خونه بود  

قدرشا ندونستم  

حالا که نیست توی خونه  

اصلا خونه قابل تحمل نیست  

هرجای خونه رو که نیگاه میکنم  

جای خالیشو حس میکنم  

اصلا خونه یه جورایی سرده  

واقعا گرمای وجود مادر جایگزینی نداره  

مادر عزیزم مطمئنم که  خدا جواب دل شکستمو بی جواب نمیذاره  

تو را خدا برای مادرم دعا کنید  

خدایا کمکش کن  

ازت خواهش میکنم  

مادر عزیزم  

مطمئنم 

خیلی زود بهتر میشی   

جات توی خونه خیلی خالیه   

التماس دعای مخصوص 

عم یجیب المضطر اذا دعا و یکشفسو 

خدایا  

وقت نکردم که این مدت توی اینجا باهات حرف بزنم 

خودت دیدی و شاهد بودی  

حرفامو خودت میدونی چون زبونی بهت گفتم   

میدونم هرکسی مشکلات داره گرفتاری داره 

غم و غصه هم نمیشه که نباشه هست 

ولی  تو که از دل من از وضعیتم خبر داری 

ازت خواهش میکنم  

همه مریضا رو شفای عاجل بده  

این مامان من رو از درد نجات بده 

خیلی دلم براش میسوزه  

به خدا طاقت ندارم  

خدایا 

بلاخره من که نه  

ولی یکی گذرش به اینجا میافته و یه دعا و آمینی میگه  

حداقل دعای اونا رو قبول کن و همه مریضا به خصوص 

مامان من رو هم شفای عاجل بده  

دستت درد نکنه