جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خوش به حال زمان که صاحبش توئی مهدی جان

خوش به حال “زمان” که “صاحبش” تویی … یا مهدی.....

دوست دارم نگات کنم، تو هم منو نگا کنی من تو رو صدات کنم , تو هم منو صدا کنی

قربون صفات برم , از راه دوری اومدم جای دوری نمیره ، اگه به من نگا کنی

دل من زندونیه , تویی که تنها میتونی قفس واکنی و پرنده رو رها کنی

میشه کنج حرمت گوشه قلب من باشه میشه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی

تو غریبی و منم غریبم , امّا چی میشه دل این غریبه رو با خودت آشنا کنی

دوست دارم تو ایونِ مقصوره از صبح تا غروب من با تو صفا کنم , توهم منو دعا کنی

دلمو گره زدم به پنجره ات دارم میرم دوست دارم تا من میام, زود گره ها رو واکنی

دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همیشه من رضا رضا بگم تو هم منو رضا کنی

حسرت زیارت جد تو مونده بر دلم چی میشه اگه منو راهی کربلا کنی

یا علی موسی الرضا میشه به من نگاه کنی اون قده رضا میگم تا دردمو دوا کنی

گاهی" ســـ ــکــوت " علامـت رضـایـت نـیـسـت !!!!
شـــ ــایـــ ـد کــــ ـــسی دارد
خــــفـــــــــ ـه می شـــــ ـود
پـــشــت سنــگـیـنی یـک بـــغـــض!!! 

 

این جمله را جایی دیدم گفتم اینجا بنویسم  

آخه داره از حال من میگه واقعا مثالش مثله الانه خودمه  

دلم بدجور گرفته  میخام حرف بزنم فریاد بزنم

چندوقته بدجور بهم ریخته ام از نظر روحی  

اعصاب دلم میخاد گریه کنم  

اگه کسی تونست همین چند جمله منو درک کنه  

فقط برام دعا کنه همین البته اگه من لایق اون دعا باشم و اجابت بشه در حقم  

اون روزا یه هانی هم داشتیم بهم سرمیزد 

نمیدونم کجا رفت 

میدونم هستا ولی حس رغبتش متاسفانه مفقودالاثر شده  

مهدی جان  

دارم با دلی خسته از نبودنت  

مینویسم دیگه بسه  

بیا که دلها از حسرت نبودنت میشکنن

و دلها در فراق نیامدنت بیتابی میکنن  

دیگه از اشک ریختن گذشته آقاجون اشکها دیگه سد بین من و شما 

ای آقای مهربانی را نمیشکنن   

تو که بنده های خوب زیاد داری   

و یا شاید کسانی هستن که حتی با افتخار اونها رو در رکاب خودت قرارشون میدی  

من چیکار کنم که نه لیاقته در رکاب تو بودن رو دارم  و نه سعادت اینکه جز بنده های خوبت باشم  

فقط شرمندگی منو ببین و منو ببخش 

امشب شب ولادته آقای خوبی ها  

انشالا به یمن و برکت میلاد با سعادتت  

هم خدا و هم خودت گوشه چشمی به همه ما بندازید  

التماس دعای فراوون 

بر منتظران این خبر خوش برسانید  

که امشب شب قدر است همه قدر بدانید 

با نور نوشتند به پیشانی خورشید 

ماهی که جهان منتظرش بود درخشید 

عید همگی شما مبارک