جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

زندگی چه با خلاف.چه بی خلاف.چه بر خلاف می گذرد گاهی اوقات دلم میخواهد خرمایی بخورم و برای خود فاتحه ای بفرستم شادیش ارزانی کسانی که رفتنم را لحظه شماری میکنند

نمیدونم با چه رویی تونستی چنین تهمتی بهم بزنی چطوری دلت اومد اینجور باهام حرف بزنی دلمو شکستی اشکامو دیدی ولی دلت نسوخت اما خدا صدای شکستن دلمو دید داغی اشکامو هم حس کرد نمیدونم دارم تاوان چی رو پس میدم با اون حرفات دلمو چنگ کشیدی زخمی کردی من میبخشمت چون خیلی دوستت دارم چون تحمل ندارم ناراحتیتو ببینم

خــــــــدایـــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــا اگه یه روز فراموش کردم خـــــــــــــدای بزرگی دارم تو فراموش نکن که بنده کوچکی داری

امیدوارم شبهای قدر را قدر بدانیم التماس دعا

مزه بدی دارد تنهایی و من هر لحظه دارم از این مزه میچشم ای کاش رهایی پیدا کنم از این لحظات تلخ تنهایی

صدای تیک تاک ساعت امانم رو بریده منتظر صدای پایت هستم