جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

بچه که بودم مامانم می گف تو خیابون پفک و چیپس و اینا نخور

شاید یه بچه ای ببینه دلش بخواد،
یکی نیس همین مطلبو به این دختر پسرایی
که سفت همدیگرو بغل می کنن و راه می رن انتقال بده!    
  

خدایا از تو معجزه می خواهم

معجزه ای بزرگ در حد خدا بودنت

معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند

خـــــــــدایاااااااااا

تو خود بهتر میدانی که ناامید نیستم

فقط دلتــــــــنگم....    

 

 

این روزا عده ای یه جوری زیرآبی میرن که دلت میخواد 
 

بهشون بگی :من نگاه نمیکنم بیا بالا یه نفسی بکش لااقل خفه نشی!!!!


یه عده هستن که اگه شده باید براشون آژانس هم بگیری که سریعتر از زندگیت گم شن بیرون… !!


لیاقتت همون گوسفندایی هستن که شبا میشمری تــــا خوابت ببره نـــــــــه شب بخیری  

 

که من هـــر شب بهت میگفتم...!!!


هرکی ازم سراغت رو میگیره نمیگم وجود نداری،میگم وجودش رو نداشتی. 

      

دیگر نمیگویم گشتم نبود ، نگرد نیست ! بگذار صادقانه بگویم … 


گشتیم ! اتفاقا بود ! فقط مال ما نبود ! شما بگردید ! لابد مال شماست 


آدم فهمیده ای بود ! خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند …


این روزها به هرکی پر و بال بدی به جای اینکه باهات پرواز کنه

 

واست دم در میاره....... 


یــه وقتایـــی یــه کسایـی رو تـــــو زندگیــمـون راه میدیم 


که نــنــه بـابـاشون تــــو خــونـــه بـــه زور راشـــون میــــداد  

 

به بعضیا باید گفت یه برنامه بذار دیگه نبینمت . . 


بعضی چیزها به دست آوردنی نیست بیخیال شدنیه


در همین حوالی کسانی هستند که 


تا دیروز میگفتند بدون تو نفس هم نمی توانند بکشند…
 

اما حالا در آغوش دیگری نفس نفس می زنند…


آدم ها تنها که نباشند ، می روند … 


تنها که می شوند ، برمی گردند … 


وقتی که برگشتند تنها لایق یک جمله اند : “هِررررری”


چه ساده بودم که گمان میکردم به دورم می گردند 


کسانی که دورم میزدند …   

 

شب خوابیدی رو تختت 

 هی غلت می خوری!!

بعد گوشیو برمیداری و مینویسی:

" خوابم نمیبره"

سرد میشی...

بغض میکنی...

میبینی هیچ کسی رو نداری ک این رو واسش بفرستی..

تنهــــــایی سخته

خیلی...

 

 
نظرات 2 + ارسال نظر
سربازکوچولوی آقا دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 01:05 http://tapeshhayeghalb.blogfa.com

سلام همسنگر
خدا قوت.شرمنده که دیر دیرمطالبمو بروز میکنم و دیر دیر بهتون سر میزنم
اومدم تا بهتون خبر بدم بلاخره بروز کردم وبم رو(در دانشگاه وقتی فهمیدند من بسیجیم گفتند تو هم چماق بدستی؟؟؟؟)
منتظر حضورتون هستم

به امید صبح ظهور
بــاولـایــت ، تــا شـــهــادت ، بـــا بـــصــیــرت
بــاولـایـت زنـده ایـم ، تـازنـده ایـم ، رزمـنـده ایـم
الــلهــم ارزقـــنا تــوفــیق شهـــادت فــی سـبـیـلـک
یاعلی

بچه عشق اباد جمعه 8 آذر 1392 ساعت 15:28 http://bache-eshgh-abad.blogfa.com

یوسف زهرا
گذشت سن غیبتت ز سن نوح
ولی شمار مردم کشتی نکرد تغییری
صلوات:گل:
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم عزیزم:لبخند::چشمک:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد