جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

روی دستش پسرش رفت، ولی قولش نه...

نیزه ها تا جگرش رفت ،ولی قولش نه...

این چه خورشید غریبیست که با حال نزار...

پای نعش قمرش رفت،ولی قولش نه...

شیرمردی که در آن واقعه 72 بار...

دست غم بر کمرش رفت ولی قولش نه...

هر طرف می نگری ، نام حسین است و حسین...

ای دمش گرم ، سرش رفت ولی قولش نه...!!! 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
طاهری پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 09:21 http://shahid-hasan-taheri.blogfa.com

سلام
خوبین انشالله
امشب یاسین یادتون نره
برای کسانیکه دستشون از دنیا کوتاهه از جمله اموات بنده هم یه فاتحه قرائت بفرمایید
ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یاعلی[گل]

طاهری چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 10:19 http://shahid-hasan-taheri.blogfa.com

سر تو از سر نیزه به من توان می داد
امید بر دل مجروح بی کسان می داد
خودت که از سر نیزه به چشم خود دیدی
کنیزکی به یتیم تو خرده نان می داد
نماز جمعه کوفه شلوغ بود آن روز
گمان کنم که علی اکبرت اذان می داد
میان مجلس شان از کنیز تا گفتند:
سکینه دخترت از ترس داشت جان می داد
برای خوش گذرانی، یزید در مجلس
مدال نیزه زنی را که بر سنان می داد...
...رقیه دختر دردانه داشت دق می کرد
دوباره رأس اباالفضل را نشان می داد
هزار مرتبه گفتم نخوان عزیز دلم!
تو خواندی و صله ات را به خیزران می داد
همین که چوب جفا بر لبان تو می خورد
بدان که خواهر تو سخت امتحان می داد
نبودن تو ز یک سو و ضربۀ زنجیر
به جسم خواهر تو درد استخوان می داد
(مهدی نظری)
سلام بر شما
سی و پنجمین بار سوره یاسین را در دومین روز از ماه صفر بعد از نماز مغرب و عشا قرائت میکنیم
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم اشف کل مریض
التماس دعا
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد