جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

آخ خدایا که چقد دل گرفته ام  

احساس میکنم زندگیم لبه پرتگاهی هستش که هر لحظه  

ممکنه با یه آه کوچیک بیافته پایین  

نمیدونم چرا اینقد دلم برای خودم میسوزه  

به غیر پدر و مادرم دیگه کسی رو ندارم که درکم کنن دوسم داشته باشن بدون منت بهم محبت کنن 

خیلی بده تو لحظه های سخت تو لحظه های دلتنگی کسی رو نداشته باشی که  

باهاش حرف بزنی بهش غر بزنی گریه کنی 

و اونم آرومت کنه بغلت کنه   

دیدی خداجونم دیروز هرچی خواست هرچی که تونست بارم کرد دلمو شکست تحقیرم کرد  

از خودم از زندگیم بیزارم با این همه شکست بازم دلم میخادش بازم دلم براش تنگ میشه 

بازم دوسش دارم و باز هم میبخشم

ای کاش مردم رو ظاهر زندگی کسی قضاوت نمیکردن   

مرد زندگیمو دوست دارم عاشقشم 

ولی من که زن زندگیشم براش اهمیتی ندارم نسبت بهم بی خیاله بی توجهه 

نمیدونم چیکار باید کنم خیلی گیجم خدایا مثل همیشه تو کمکم کن آرومم کن 

نمیدونم چرا اینطور شده نمیدونم چرا اینجوری میکنه  

نمیفهمم 

خدایا ...

نظرات 3 + ارسال نظر
ملیکا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 21:39 http://melikaeshgholane.blogfa.com/

:عصبانی::س. وبلاگ زیبایی داری باتبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟
بهم سر بزن خوشحال می شم:قلب:

طاهری چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 18:33 http://shahid-hasan-taheri.blogfa.com

سلام
انشالله فردا شب بعد از نماز مغرب و عشاء سی و هشتمین بار سوره یاسین را قرائت میکنیم
انشالله حاجت روا بشین
فاتحه ای هم برای همه اموات قرائت بفرمایید
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یاعلی
[گل]

سلام عزیزم
فدات بشم چرا اینجوری شده؟
هیچوقت غصه دار نبینمت عزیز دلم.
خودم دوستت
خودم رفیقت
تو رو خدا غصه نخور
زندگی رو آسون بگیر
اینا نمک زندگیه دیگه عزیزم
فعلا یه کم شور شده
آره؟
درست میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد