جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سیدم عزیز دلم آقای خونم 

میخام بهت بگم  

صـدای مـردانه ات دلم را میلرزاند
گوش هایم همیشه به انتظار شنیدن حرف هایت می نشیند . . .
دسـتان بزرگ و قوی ات
مـرا یاد یک واژه می اندازد
و آن هم ” امـنیت ”
است . . .
آغـوشت
همچون دریـایی پـر تلاطم است
و مـن
چـقدر غـرق شدن در این دریـا را دوست دارم . . . !
تـ ـو فـقط مـرد من بـمان
و مـــن
هـم قـول میدهم تا ابـد

بـانــــــــــــوی تـمام لحظاتت باشم . 

 

وقتیـــــــکه

فقط در کنار یکی آرامش داری

فقط چشمت یه نفر رو میبینه

فقط دلت میخواد با اون باشی

اگه ازش خبر نداشته باشی کلافه میشی

نگاهش و دستاش بهت آرامش میده

با صداش به خواب میری و

پر پر میزنی واسه شنیدن صداش

هیچ کس و هیچ چیز رو جز اون نمیخوای …

یعنی عاشــــقی ..

همین ..  

 

یه وقتایی یه کسایی میان تو زندگیت ..
که وقتی به پشت سرت نگاه می کنی..
تعجب می کنی که چجوری..!!
تا قبل از اومدن اونا زندگی می کردی..!  

 خواهس میکنم باور کن  

و هرگز در حرفام شک و تردید نداشته باش 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد