جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سلام مستر جان سلام سَیِدی 

نمیدونم تو این زندگی چی رو باور کنم  

شوخی و خنده هات رو یا لحظه هایی که عصبانی میشی دیگه نمیخندی  

دیگه شوخی نمیکنی  

وقتی میخندی انگار دنیا رو زیر پام میریزی 

وقتی میخندی تموم نگرانی هام استرس هام تموم میشه 

وقتی میخندی پر میشم از امید از عشق از محبت تو  

ولی امان از وقتی عصبانی میشی

فهمیدم قدرت خیلی زیادی داری  

با یه جمله میتونی منو نابود کنی منو بشکنی پر از حقارتم کنی 

امیدوارم دیگه هیچوقت اینجور نشی 

امیدوارم از این به بعد فقط خنده هات رو ببینم فقط شوخی هاتو  

فقط محبت و مهربونی هاتو 

زود دعوا میکنیم زود آشتی 

زود عصبانی میشیم زود آروم  

از این زودها زیاده  

دیگه از این زودها خسته شدم دارم نهایت تلاش و سعیمو میکنم برای رضایت تو برای داشتن تو  

برای همه چیز 

تو یه قدم برام بردار من ده قدم رو شیرجه میرم برات عزیزم  

خدایا از اولش بودی باهام از این به بعدشم باش 

خدایا خجالت میکشم شرمنده ام در برابرت  

خدایا به اندازه کافی خوب نبودم بنده نبودم  

ولی تو یه عمره خدایی برای من  

از خوبترین ها و بهترین ها  

ممنون هزاران بار ممنون  

هیچوقت تنها نذار این بنده کوچیک و ضعیفتو  

بازم کمکم کن  

بازم لطف و کرمتو  

بازم رحمت و فضلتو به من ببخش 

خدایا ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد