جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

هی وای چند روز بیشتر به عید و سال جدید نمونده  

نه خونه تکونی کردیم نه وبلاگ تکونی  

یه سرماخوردگی گرفتم که تموم حس و حالمو گرفت برا خونه تکونی  

بعدشم آقاسیدم گرفتش دیگه کلا بی خیال خونه تکونی شدم  

شکر خدا فعلا نی نی ندارم که خونم خیلی بهم ریخته باشه  

گذری به اینجا کردید انشالله موقع سال تحویل یه دعایی هم در حق من بکنید  

سال پر از خیر و برکت پر از سلامتی و نشاط پر از خنده و هیجان و سرشار از اتفاق های خوب و به یادماندنی  

برای همگی شما به خصوص اقاسیدم و خونواده هامون و بقیه دوستان و آشنایان دارم  

انشالله دراولین جمعه سال جدید آقامهدیمون حضرت صاحب الزمان هم ظهور کنن یادمون نره برای تعجیل فرجش 

دعا کنیم 

انشالله که خدا بخاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد