جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

از پیغمبر تا تولد امام زمان 255 سال طول کشید

تا اول امامت حضرت مهدی 260سال

13تا معصوم مظلومیتشون همه با هم 260 ساله

اما ......!!!

امام زمان به تنهایی 1174ساله غریبه

کسی دیگه سراغ امام زمان رو میگیره ؟؟؟؟

کسی دیگه به فکر امام زمان هست ؟؟؟

24 ساعت از شبانه روزت گذشت

از دیشب تا حالا

از دیشب تا حالا چند بار تو این 24 ساعت به فکر امام زمانت بودی؟؟؟؟

به یاد پسره فاطمه بودی ؟؟؟؟

اقا جان کجایی؟؟؟ چکار میکنی؟؟؟؟ از دست من راضی هستی ؟؟؟

امام زمان از دست منو تو دلش خونه

نه از دسته وهابیه نه از دست اون مسیحیه یا ....

انوقت منو تو گناه میکنیم دل امام زمان رو خون میکنیم

اقا فرموده بود : مردم گناه میکنند من باید شب تا صبح گریه کنم

بگم خدا به خاطر من ببخشش

این گریه کنه حسینه

این مشکی پوشه حسینه

این برای مادرم گریه کرده

به خاطره گریه هاش تو روضه ببخشش

من همش باید واسطه بشم عذاب نیاد برای شما

مهدی فاطمه برای من و تو گریه میکنه

چرا ما برای مهدی گریه نکنیم

اقا میفرماید : تو برای من دعا کن منم برای تو دعا میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد