جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

اگر به خانه ی من آمدی


برایم مداد بیاور مداد سـیــاه


می خواهم روی چهـــره ام خـط بکشـم


تا به جــــرم زیبایی در قـــــفس نیفتم.



یک ضربـــدر هم روی قلبـــم تا به هوس هم نیفتم !


یک مداد پاک کن بده برای محـو لـب ها


نمی خواهم کسی به هوای سرخیشان ، سیاهم کند!


یک بیلـچــه، تا تمام غرایز زنـــانه را از ریشــه در آورم


شـــخم بزنم وجودم را ...بدون اینها راحت تر به بهشـت می روم گویا!


یـک تیــغ بده؛ موهایم را از ته بتراشم سرم هوایی بخورد


و بی واسطه روسری کمی بیاندیشم !



نخ و سوزن هم بده، برای زبانـــــــم


می خواهم ... بدوزمش به سق


… اینگونه فریادم بی صداتر است!



قیچی یادت نرود


می خواهم هر روز اندیشه هایم را سانســــور کنم !



پودر رختشویی هم لازم دارم


برای شستشـوی مغزی


مغزم را که شستم ، پهن کنم روی بند


تا آرمانهایم را باد با خود ببرد به آنجایی که عرب نی انداخت


می دانـــی که؟ بایــد واقع بیـــن بود !



صدا خفه کن هم اگر گیر آوردی بگیر


می خواهم وقتی به جرم عشق و انتخاب


، برچسب فاحشـــه می زنندم


بغضم را در گلو خفه کنم!



یک کپی از هویتــــــــــم را هم می خواهم


برای وقتی که خواهران و برادران دینی به قصد ارشاد


، فحـــــش و تحقیر تقدیمم می کنند !


تو را به خدا....اگر جایی دیدی حقــی می فروختند


برایم بخر ... تا در غذا بریزم


ترجیح می دهم خودم قبل از دیگران حقم را بخورم !


و سر آخر اگر پولی برایت ماند


برایم یک پلاکــــــــارد بخر به شکل گردنبند


بیاویزم به گردنم....و رویش با حروف درشت بنویسم:


من یـک انسانم

من هنوز یک انسـانم

من هر روز یک انسانم

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطیما چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 13:18 http://ghzeasemann.blogfa.com

سلام وب عالی داری اگ باتبادل لینک موافقی ب وب من سربزن..

سلام فاطیما جان ممنون از لطفت
نمیدونم آدرس رو درست گذاشتی یا نه
فقط من هرچی آدرس رو میزنم

وبلاگی با این آدرس پیدا نشد

ممکن است آدرس وبلاگ را اشتباه وارد کرده باشید و یا وبلاگ حذف شده باشد

سید عارفان دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 19:38 http://seyedearefan.blogfa.com

سلام
به روزم

انشالا همیشه به روز باشی آقاسید

آبی آسمانی جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 16:33 http://almassabi.blogfa.com

سلام
ممنون از حضور شما
شرمنده مشغله کاری اجازه حضور در فضای مجازی و جبران محبت مخاطبان گرامی رو نمیده
عذر مرا بپذیرید امروز به روز شدم

سید عارفان شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 19:36 http://seyedearefan.blogfa.com

سلام خواهر خوبم
راستش دیگه اون حال خوب ندارم
قبلا" با دلم می نوشتم اما دیگه اون معرفت و ندارم و هر روز دارم دورتر میشم.
بیام بنویسم ولی خودم عمل نکنم چه فایده؟
خیلی دور شدم از خدا و شهدا و خود خودم
:ناراحت:

نه دور نشدی
من میدونم دلت میخاد هنوز هم ادامه بدی
ولی خودت انرژی منفی میدی
وبلاگی که اثر و ردپایی از شهدا توش باشه واقعا حیفه که
نیمه کاره و یهویی دیگه به روز نشه
با این کارت بیشتر خب دور میشی
فکر نمیکنی همین شهدایی که دربارشون نوشتی و هزاران شهدایی که هنوز کسی از اونها و خاطراتشون خبر ندارن ازت توقعی داشته باشن
هنوز اونقدایی دور نشدی که اینقد بیخیالش شی
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد