جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سلام سلام سلام

شاید کسی نیاد این مطلبهای منو بخونه

ولی مهم خودمم که مینویسم تا در روزهای آینده

به عنوان یه خاطره برام بمونن

چندوقت پیش که روز زن بود آقامون دست و بالش تنگ بود

چیزی نصیبم نشد ولی اصلا ناراحت نیستم

امسال نشد روزه بگیرم و برای شب لیلة الرغائب اعمالشو به جا بیارم ولی خیلی دعا کردم

انشالا که خدا قبول کنه

روز مرد هم من مثل بعضی از خانما نبودم که تلافی کنن

و بگن هرچی روز زن کادو گرفتیم واسه مردا هم کادو میگیریم

من برا آقاسیدم یه شلوار یه ادکلن و دوتا جوراب گرفتم

ادکلنش اسمش کاپیتان بلک بود که آقاسید خیلی دوست داشت

شلوارشم اندازش بود

امسال یه اتفاق معنوی هم برام افتاد

خدا خواست که قسمتم بشه و دعوتم کرد برای اولین بار مهمونش باشم و اعتکاف برم

خیلی خیلی خوب بود خوش گذشت آرامش خاصی پیدا کردم اصلا هیچ فکر و دغدغه و نگرانی نداشتم

چندوقتی بود هوس مشهد داشتم هوس دیدن حرم آقاامام رضا

که اینم آقاسید چون امسال از خادمای اعتکاف بودن

قرعه کشی انجام دادن و اسمشون در اومد و کمک هزینه مشهد نصیبش شد

البته ب دو دلیل خیلی خوشحالم

دوستم خانم غیاثی که همراهشون بودم نمیذاشتن لحظه ای بهم بد بگذره 

نه اینکه بد باشه منظورم اینه که همینجوری بی استفاده وقتمون تلف بشه

برای قرعه کشی هم پسرشون (پسر همین دوست عزیزم و بزرگوارم) به جای نوشتن اسم خودشون زحمت کشیدن اسم آقاسید رو نوشتن

که همون اسم هم دراومد

قربونت برم خدا

وقتی تو بخای دیگه همه چیز خود بخود جور میشه

و مهمتر اینکه قراره تو این هفته بازم اگه خدا بخاد جمعه حرکت کنیم به سوی مشهد انشالله

خیلی خیلی خوشحال و بیقرارم



نظرات 2 + ارسال نظر
آبی آسمانی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 11:18 http://almassabi.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورشما
خاطرات سفر مربوط به اربعین سال پیش بود که 9 قسمتش رو نوشته بودم و به دلیل مشغله فراوان چند قسمتی از اون مانده
که شروع کردم به نوشتن
همه مخاطبان وبلاگم رو دعا کردم و به نیابت شون نماز خوندم

فاطمه زهرا سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 21:56 http://zojkhoshbakhtshieh.blog.ir/

سلام خانومی...
ساده و قشنگ بود.
خوش به سعادتت....دلم پر کشید برای حرم امام رضام...
سلام منو بهش برسون...

ممنون که به بلاگ من سر زدین.:قلب:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد