جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

آرامشم را در تو جویم ای وسعت سبز
نجوای خود را با تو گویم ای فرصت سبز
ای دشتهایت ارغوانی ای گلشن راز
با لاله هایت می توانی باشی سرافراز
ای سرزمین آسمانی ای کشور عشق
نامت بلند و جاودانی در دفتر عشق
مردان تو در استقامت مثل دماوند
در پاکی روح و کرامت مانند اروند

اگه بگم ده ساله دنباله این آهنگ میگشتم دروغ نگفتم

وقتی بچه بودم تلویزیون پخش میکرد ولی اصلا تیکه ای از متنشم تو ذهنم نبود

که دنبالش بگردم تو اینترنت

تا اینکه چندوقت پیش پخش شد من هم یه تیکه متن رو نوشتم یادم نره

تو اینترنت دنبالش گشتم تا پیداش کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
انجیر یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 08:48 http://anjir-1.persianblog.ir

http://cafebazaar.ir/app/com.example.anjir/?l=f
لینک فوق سنجش طبع رایانه ای وغذای سازگاربا طبع مختص گوشی اندروید برای پیشگیری ازسکته مغزی وجوش وامراض طبع سرد
هم غذاها روی گوشی که باشد یکسره دردسترس است هم همه اعضای خانواده طبع خودشون رامی سنجند
روزانه 250تا300نفردرایران سکته مغزی میشوند که نیمی یا تمامی بدن انها شل می شود وازکارمی افتد وتحرک ندارندکه لگن استفاده میکننداینگونه امراض قابل درمان نبوده تااخرعمرهرماه بایدازمایش غلظت خون بدهیم وقرص وارفارین بخوریم ! وارفارین کشنده ترین قرص است یک باراشتباه 2تابخوری مویرگ پاره میشه بدن فلج میگردد
به وقت کاربایدکردتدبیر ، چه تدبیری چووقت کارشد دیر !پروین اعتصامی رحمت الله علیها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد