جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

دلم میخاد بنویسم

خیلی دلم گرفته نیاز دارم تخلیه بشم

ذهنم آشفته هستش انگار که

کلمه ها هم ازم فرار میکنن

خدا نکنه وقتی دلت بگیره که از همه چیز و از همه کس بریده باشی

این احساس کلافگی و پوچی دست از سرم برنمیداره

میخاد منو تا مرز جنون ببره چرا احساساتم چرا افکارم هم با من دشمن هستن

نمیدونم چرا اینطوری شدم

تو این شبای عزیز

منو هم دعا کنید یادتون نره

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سلام

سلام یگانه خدای مهربون و بخشنده من

چند روز دیگه قراره مهمونت بشیم 

در این شکی نیست که

تو خدای خیلی خوبی هستی

سفره پر از برکتت از خوبی ها بخشش ها رحمتها رو برای همه بندگانت پهن میکنی

فقط این دیگه بستگی به خود مهمونت داره که بخاد چی رو داشته باشه و به چه اندازه برداره

سعادت این رو هم بهمون بده که مهمون لایق و شکرگذار تو باشیم

راستی میدونی که

24 تیر تولد کسی هست که همه زندگی منه

با بودنش هستم دلم از عشقش لبریزه

خداجونم یه هدیه خیلی خوب بهش بده یادت نره ها

در ضمن تولد رهبر عزیزمون هم هست رهبری که با دیدن چهره نورانی ایشون

به ارامش میرسیم با لبخندی که میزنه امید دوباره ای میگیریم 

خدایا نگهدار هردوتاشون باش هواشون رو داشته باش