جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

دلم میخاد بنویسم

خیلی دلم گرفته نیاز دارم تخلیه بشم

ذهنم آشفته هستش انگار که

کلمه ها هم ازم فرار میکنن

خدا نکنه وقتی دلت بگیره که از همه چیز و از همه کس بریده باشی

این احساس کلافگی و پوچی دست از سرم برنمیداره

میخاد منو تا مرز جنون ببره چرا احساساتم چرا افکارم هم با من دشمن هستن

نمیدونم چرا اینطوری شدم

تو این شبای عزیز

منو هم دعا کنید یادتون نره

نظرات 3 + ارسال نظر
م.طاهری جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 17:56 http://shahid-hasan-taheri.blogfa.com

حالا بیا که آمدنت آرزوی ماست

بغض هزار جمعه میان گلوی ماست

شرمنده ­ایم اینهمه یادت نبوده ­ایم

عکست غروب جمعه فقط روبه ­روی ماست

ما فکر می­کنیم که او گم شده ولی

هر لحظه لحظه اوست که در جستجوی ماست

دانیال یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:35 http://d.blogsky.com

بی شک این صفحه نورانی مزین به عکس حضرت ماه
دال بر صفای باطن این وبلاگ است ....

التماس دعا

سید عارفان شنبه 28 تیر 1393 ساعت 13:53

سلام خواهر خوبم
اگه امکان داره برای بنده حقیر هم دعا کنید
:ناراحت:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد