جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

تشنه دیدار خدا بودین و ارباب سر بریدمون سید و سرور سالار شهیدان

خون غیرتتون به جوش اومد وقتی شنیدین که به کشورتون به خاک وطنتون

به خونه ناموستون تجاوز شده

لحظه ای صبر نکردین معطل نکردین به زور و التماس خواهش تمنا وارد گردانها شدین

مهم نبود که کاری بلد بودین یا نه فقط اینکه باشید و بجنگید با هرچی که دم دستتون بود 

دل نترسی داشتین عملیات سخت نصفه شب با کمترین امکانات سیم خاردار و میدان مین

از عزیزترین کسانی که داشتین جدا شدین

شما همون کسانی بودین که نماز شبتون ترک نشد سجده های طولانی داشتین

از ته قلبتون به ائمه اطهار اعتقاد خاصی داشتین راحت با خدا و اولیاءخدا ارتباط برقرار کردین 

ذره ای به این دنیا مال و مقامش زرق و برقش توجهی نداشتین

و خوشا به سعادتتون شربت شهادت گوارای وجودتون

این عزیزان ای بزرگواران

من خیلی گنهکارم خیلی پرونده سنگینی دارم خیلی شرمنده و حقیر و روسیاهم

دیگه خودتون از دلم خبر دارین

میدونید چی میخام



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد