جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سلام شهید گمنام بزرگوار

حالت چطوره برادر با غیرت 

خوبی برادر نترس و نجیبم

این روزها خیلی خیلی دارم بیش از حد شرمنده میشم

پیش شما پیش خدا پیش امام زمانم

توروخدا اگه راه داره شفاعت منم پیش اون بالایی بکنید

توروخدا اگه یه درصد راه داره از اون بالا هوای منم داشته باشید

نذارید بیش از این تو گرداب و منجلاب گناه بمونم و پایینتر برم

من فقط میتونم بگم شرمنده ام

شرمندگی منو قبول کنید


سلام عموجان

دلم خیلی برات تنگ شده خیلی دوست دارم ببینمت

برای یه بار هم که شده بیا بخابم

کمکم کن

شاید خواب نما بشم تغییر کنم خیلی خستم بیا نجاتم بده عموجونم


سلام مادر شهید سلام پدر شهید

خوش به حالتون خوشبحال خدا که چنین بنده هایی داره

بچه هایی تربیت کردن نه از نوع جیگر گوشه خودشون بلکه شاید از جیگر گوشه خدا

چقدرر چقدرر بخشنده بودین چقدرر چقدرر صبور

شما از بچه هاتون از عزیزانتون گذشتین

ولی هنوز ما تو دوره جاهلیت موندیم

نوع حجاب نوع اخلاق و نوع...همه رو عکس وصیت بچه هاتون انجام دادیم

وای به حال ما وای به حال ما وای به حال ما

خدایا عاقبتمونو ختم به خیر کن