جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدایا 

وقتی تو نخوای   

من که نمیتونم چیزی رو به زور ازت بگیرم    

خواهش میکنم جواب بده خدایا  

خیلی ناراحت و دل شکسته ام  

من که اینقد التماست کردم  

برات اشک ریختم  

دستهای گداییمو به طرفت دراز کردم  

ازت

خاهش کردم و  

نذر و نیاز کردم 

خدایا میگن جواب دلشکسته ها رو زود میدی 

واقعا راست گفتن 

من تجربه کردم  

خاهش میکنم این دفعه هم زود جواب بده منتظرم  

 خدایا خیلی منتظرم نذار  

دیروز برام پیام اومد 

بدترین درد توی دنیا چیه ؟ به همه بفرست جوابای جالبی میگیری

هیچ دردی به اندازه درد تنهایی و انتظار بد نیس  

و اینکه که کسی تو را  

مشکلاتت 

و حرفایی رو که میزنی درک نکنه 

و یکی دیگش 

اینه دوستدار و عاشق کسی باشی 

که دوستت نداشته باشه و بهت توجه نکنه  

اهمیت نده 

خیلی سخته 

خدایا درس عاشق بودن و محبت کردن رو بهش یاد بده  

التماس دعا

 ELTEMASE DOA

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.