جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه

همین که کنارت نفس میکشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه

تو زیباترین آرزوی منی

منو از این عذاب رها نمیکنی

کنارمی به من نگاه نمیکنی

تمام قلب تو به من نمیرسه

همین که فکرمی برای من بسه

از این عادت باتو بودن هنوز

ببین لحظه لحظم کنارت خوشه

همین عادت با تو بودن یه روز

اگه بی تو باشم منو میکشه

یه وقتایی انقدر حالم بده

که میپرسم از هر کسی حالتو

یه روزایی حس میکنم پشت من

همه شهر میگرده دنبال تو

منو از این عذاب رها نمیکنی

کنارمی به من نگاه نمیکنی

تمام قلب تو به من نمیرسه

همین که فکرمی برای من بسه

تقدیم به زیباترین امید و بهانه ی زندگیم "سیدموسئ"  

 روز تولدت نزدیکه (۲۴تیر) و من هیچ هدیه و یا شعری که بتونم باهاش کمی از خوبی و  محبت هاتو جبران کنم ندارم عزیزم  

ولی بدون نه تنها روز تولدت بلکه در همه روزها بهترین آرزوها رو دارم برای تو مهربونم  

 

خیلی خیلی دوستت دارم  عزیزترینم  

 این اس ام اس ها هم قابل شما رو نداره  

میذارم که اگه کسی خدای نکرده برای تبریک تولد مطلبی نداشت و مثل من کم آورد 

بذاره تو وبلاگش  

من هم از چند جای دیگه کپی کردم  

چه دعایی کنمت بهتر از این  

که خدا "پنجره باز"رو به اتاقت باشد  

 

"تولدت خیلی مبارک باشه سید جان  

امیدوارم که سالهای سال سایه پر مهر تو بر سرم باشه 

و بتونیم تواین سالها به خوبی و خوشی و به دور از غم ها زندگی کنیم عشقم" 

برات آرزوی بهترین ها رو دارم آتیشپاره "به قول یکی"

 

امروز با شکوهترین روز هست، روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد، به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک 

 

دوباره روز تولدت رسید / روزی که غصه سراغم نمیاد / روزی که دستای تنهای من / بیشتر از همیشه دستاتو میخواد، تولدت مبارک

   

روزی که تو اومدی روی زمین / یه فرشته کم شد از آسمونا / مثل گل شکفتی بین آدما / گل سرسبد بودی بین اونا تولدت مبارک

  

روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم: تولدت مبارک بهترینم

  

میگویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است، اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست تولدت مبارک 

 

باز کن پنجره ها را که نسیم، روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرند و بهار، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است لمس بودنت مبارک

  

با من باشی دوست دارم / تنها باشی دوست دارم / امروز روز میلادته / هر جا که باشی دوستت دارم تولدت مبارک

  

روز میلاد تو باران آمد روز میلاد تو بود که هوا بوی شبنم و شقایق میداد میلاد پاکت مبارک

  

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید / گویی بساط عیش مداوم به من رسید / نور ستاره ای در شب تولدت /انگار که فرشته ای از ازل رسید فرشته ی من تولدت مبارک

 

باشی نباشی پیشه من تو بهترین همنفسی / هر جای دنیا که میری به آرزوهات برسی / روز تولد توئه میلاده هر چی خاطره / روزی که غیر ممکنه هیچ جوری از یادم بره   

 

داره بارون میاد خوب که نگاه کردم، هوا که ابری نبود، اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن آخه یکی ازشون کم شده، مهربون ترین تولدت مبارک…

 

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست، با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.

 

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره، هیچی کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره، تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره، اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره.

 

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ میشود، اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم جز دلی که به من پس دادی 

امروز روز تولد توست و من هر روز پیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی، عزیزترینم تولدت مبارک 

ای زیباترین ترانه ی هستی، بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست، پس ای سرکده ی خوبی ها میلادت مبارک

 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست، آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی، تنها ستاره ی دلم  

تولدت مبارک 

 

سلامتی رفیقایی که از پله نامردی رد نمیشن ولی تو دریای مردونگی غرق میشن
تولد جاودانه ترین اختر تابناک آسمان رفاقت را  تبریک می گویم
 

 عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد
 

امروز روز توست…..روز میلادت
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست
تولدت مبارک   

  

امیدوارم که همیشه جد عزیزت و خدای مهربونمون  

تو زندگی و کارهات پشت و پناهت باشه  

 

"خدایا هرگز تنهاش نذار"  

 

دلت شاد و لبت خندان بماند  

برایت عمر جاودان بماند 

خدا را میدهم سوگند بر عشق 

هر آن خواهی برایت آن بماند 

بپایت ثروت افزون بریزد 

که چشم دشمنت حیران بماند 

تنت سالم سرایت سبز باشد  

برایت زندگی آسان بماند  

آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

الهی جاده زندگیت هموار ، آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد
 و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . . تولدت مبارک 

این ترانه بوی نان نمی دهد

بوی حرف دیگران نمی دهد

سفره ی دلم دوباره باز شد

سفره ای که بوی نان نمی دهد

نامه ای که ساده و صمیمی است

بوی شعر و داستان نمی دهد:

...با سلام و آرزوی طول عمر

که زمانه این زمان نمی دهد

کاش این زمانه زیر و رو شود

روی خوش به ما نشان نمی دهد

یک وجب زمین برای باغچه

یک دریچه آسمان نمی دهد

وسعتی به قدر جای ما دو تن

گر زمین دهد زمان نمی دهد

فرصتی برای دوست داشتن

نوبتی به عاشقان نمی دهد

هیچ کس برایت از صمیم دل

دست دوستی تکان نمی دهد

هیچ کس به غیر نا سزا تو را

هدیه ای به رایگان نمیدهد

کس ز فرط های و هوی گرگ و میش

دل به هی هی شبان نمی دهد

جز دلت که قطره ایست بیکران

کس نشان ز بیکران نمی دهد

عشق نام بی نشانه است و کس

نام دیگری بدان نمی دهد

جز تو هیچ میزبان مهربان

نان و گل به میهمان نمی دهد

نا امیدم از زمین و از زمان

پاسخم نه این، نه آن... نمی دهد

پاره های این دل شکسته را

گریه هم دوباره جان نمی دهد

خواستم که با تو درد دل کنم

گریه ام ولی امان نمی دهد

وقتی کسی نیست که به او فکر کنی به آسمان بیندیش چون در آسمان کسی هست که به تو فکر میکند

خدایا تقدیر مرا خیر بنویس

آنگونه که آنچه را تو دیر می خواهی من زود نخواهم

 و آنچه را تو زود می خواهی من دیر نخواهم

دکتر شریعتی : «کلاس پنجم که بودم پسر درشت هیکلی

در ته کلاس ما می نشست که برای من مظهر

 تمام چیزهای چندش آور بود ،آن هم به سه دلیل ؛

اول آنکه کچل بود، دوم اینکه سیگار می کشید

 و سوم - که از همه تهوع آور بود-

اینکه در آن سن و سال، زن داشت.

 

!... چند سالی گذشت یک روز که با همسرم از خیابان می گذشتیم،

آن پسر قوی هیکل ته کلاس را دیدم در حالیکه

زن داشتم ،سیگار می کشیدم و کچل شده بودم

و تازه فهمیدم که :

 

خیلی اوقات آدم از آن دسته چیزهای بد

دیگران ابراز انزجار می کند که

 در خودش وجود دارد

سلام ای غروب غریبانه دل
سلام ای طلوع سحرگاه رفتن
سلام ای غم لحظه های جدایی
خداحافظ ای شعر شبهای روشن

خداحافظ ای شعر شبهای روشن
خداحافظ ای قصه عاشقانه
خداحافظ ای آبی روشن عشق
خداحافظ ای عطر شعر شبانه
خداحافظ ای همنشین همیشه
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی مانی ای مانده بی من
تو را می سپارم به دلهای خسته

تو را می سپارم به مینای مهتاب
تو را می سپارم به دامان دریا
اگر شب نشینم اگر شب شکسته
تو را می سپارم به رویای فردا

به
شب می سپارم تو را تا نسوزد
به دل می سپارم تو را تا نمیرد
اگر چشمه واژه از غم نخشکد
اگر روزگار این صدا را نگیرد

خداحافظ ای برگ و بار دل من
خداحافظ ای سایه سار همیشه
اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم
خداحافظ ای نوبهار همیشه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.