جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

ماشاءالله لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم

یه شوهره آقاسیدی دارم من که نگووو

دلم میخاد همیشه کنارم باشه وقتی باشه ارامش خاصی دارم

که با هیچی عوض نمیکنم

خستگی ناپذیره

یعنی حتی حس خستگی ناپذیر هم در برابرش پرچم تسلیمشا بالا میبره 

یعنی اگه میتونست حرف بزنه میگفت اگه به من میگن خستگی ناپذیر پس به آقاسید باید چی بگن

خدا قوت سیدجان

خدایا مواظبش باش


نظرات 1 + ارسال نظر
Sarbaz Kocholo Agha شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 19:58 http://tapeshhayeghalb.blogfa.com

سلام همسنگر
خداقوت
ان شاالله خدا ایشون رو برای شما نگه داره و هردوتون زیر سایه امام زمان زندگی پر برکتی داشته باشید

به امیدصبح ظهور
الــلهــم ارزقـــنا تــوفــیق شهـــادت فــی سـبـیـلـک
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد