جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

این مدته همش آقایی 

در حال انجام کار بوده  

یا بردن من به بیمارستان  

خیلی این چند روزه حالم بد بوده در حدی که به گریه افتادم  

بیچاره این اقاسیدم که همش این مدته به غیر از کارش 

درگیر خرید خونه بوده  

حسابی خسته شده میدونم  

طفلک دم از خستگی نمیزنه ولی من خستگی رو از تو چشماش میخونم  

همسر عزیز و مهربونم  

اقاسیدگلم  

امیدوارم که بتونم به زودی این مهربونی و محبتاتو جبران کنم  

الهی من قربونت برم  

فداتشم 

وجودت آرامش بخشه 

دل طوفانی منه  

انشاالله در همه جا و در همه کارهات  

خدا یار و نگهدارت باشه  

آمین

خدایا 

خیلی کلافه ام  

خیلی دلگرفته ام  

دلم میخاد حداقل تو باشی  

آخه تو بودی که همش دست نوازش بر سرم کشیدی  

تو بودی که همش دلم رو با حضور و مهربونیت گرم میکردی 

آخه دستهای گرم و با محبت تو بود که در بدترین شرایط دستای منو میگرفت  

خداجونم خیلی عوض شده اونی که  

میگفت خوشبختم میکنه 

اونی که میگفت بهم علاقه داره  

پس چی شد چرا اینطور شد چرا یه دفعه ای تغییر کرد  

الانم خوبه مهربونه ولی حس میکنم جای یه چیزی کمه دلم یه احساسی رو گم کرده

من قبول دارم هرچی که تو میگی  

 با هرچی که در مورد من به ذهنت میرسه موافقم  

خدایا شایدم من گم شدم  

خداجونم برم گردون   

خدای مهربونم 

تنهام  

این روزا دارم توی تنهایی خودم غرق میشم  

ولی کسی صدای کمک کمک منو نمیشنوه 

دیگه گوش دلشون هم کر شده  

نیاز به یه سمعک قوی دارن  

سعی میکنم بعضی وقتا  

با مشکلات و سختی ها قایم موشک بازی کنم  

چشمامو میبندم و میشمارم  

نه جایی برای پنهون شدن ندارن  

برمیگردن پیش خودم و پشت خودم قایم میشن  

"ز" زندگی 

زیبایی و زشتی های زیادی داره  

با هردوتاش باید بجنگی  

با زیبایی هاش بجنگ تا بدستش بیاری  

و با زشتی هاش بجنگ تا نابودش کنی 

هر زیبایی به آسونی بدست نمیاد  

اگه هم اومد به آسونی از دستش میدی  

آجی جونم 

 قربونت برم   

وجیهه جونم

درکت میکنم  

لحظاتی رو میگذرونی که اگه بخای هم نمیتونی راحت ازشون عبور 

کنی آخه دلتنگی و انتظار  

بعضی وقتا اشک آدم رو هم درمیاره چه برسه به دل  

مواظب خودت شوهریت محبت و عشق بینتون باش 

از ته دلم برات ارزوی سلامتی و خوشبختی رو دارم  

آخ جون  

خیلی عید نوروز رو دوست دارم  

به خصوص خونه تکونی رو  

البته نه اون خونه تکونی که تموم خونه رو بهم بریزم و خودمو خسته کنم  

بعدش آخرشم هیچی تمیز و مرتب نشه که هیچی یه ساعت به خودم غر بزنم 

برای من عید نوروز ماه رمضون عید غدیر و ماه محرم و صفر خیلی خاص و دوست داشتنی ان 

البته خب شاید برای بیشتره همین جور باشه    

برای اقاسیدگلم  هم رفتم خرید کردم  

البته تنهایی مثل سالهای قبل

این جوری بهترمه   

هم برا اینکه خودم صبرم بیشتره برای خرید کردن

هم اینکه بعد هدیه ها رو بهش بدم تا اینجوری غافلگیر بشه   

جوراب شرت زیرپیراهنی جوراب کمربند لباس و شلوار و ادکلن

امیدوارم که خوشش اومده باشه 

خیلی دوسش دارم  

امیدوارم  

که خونه هاتون مثل دسته گل تمیز شه  

خرید عیدتون هم به خوشی باشه  

پیشاپیش عید تون مبارک  

انشاالله سال خوب و خوش و پربرکتی داشته باشید 

  

بی تابی  تقصیر تو نیس دل من  

مقصر ان زبانی ست  

که کلماتی رو مانند خنجر زهرالود  

در درونت میکوبد