جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

دوستان عزیزم خیلی لطف داشتین که به وبلاگم سر زدین ونظر دادین  خیلی خوشحال شدم  

امیدوارم قابلیت اینو داشته باشم که دفعه های بعد با مطالب قشنگتر در خدمتتون باشم   

از همگی شما التماس دعا دارم  امیدوارم تو این ماه هرکسی مشکلی داره گره از مشکلش باز بشه و هرکسی حاجتی داره به حق این ماه مبارک که حاجت روا شه من همتون رو دوست دارم و براتون دعا میکنم راستی برای سلامتی و شفای بیماران هم دعا کنیم همه اونها محتاج دعاهای شما هستن تو این روزها بهتره بیشتر به یاد همدیگه باشیم شاید دلهامون بهم نزدیک بشه  

 در آخر هم برای سلامتی و ظهور مولامون آقا صاحب الزمان  و سلامتی خودتون و خونواده هاتون یه صلوات بفرستید (اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ) برای همگی شما آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم امیدوارم هرجا هستین موفق و موید باشین و لبخند از رو لبهاتون کم نشه

........................................... 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 18:47

خانومیی سلاممممم من اپممممممممممممم
بدو بیااااااا.این مطلبتم جالب بود.یه ثوابی بردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد