جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سلام دوست عزیز  شبتون به خیر و خوشی باشه انشاءالله

این متنی که گذاشتم  

متن آهنگ مورد علاقم هستش  

آهنگ جز تو با صدای محمد علیزاده  

خیلی قشنگ و غمناک خونده  

متنشو تقدیم میکنم به شما دوستان و عاشقان عزیز 

 

.................................................................................................................................. 

 
جز تو
کی می تونه عزیز من باشه
کی می تونه تو قلب من جا شه
مگه میشه مثل تو پیداشه
همه چیزم؛ وای عزیزم

جز من
کی واسه دیدن تو مریضه
اسم تو رو قلبش مینویسه
گونه هاش از ندیدنت خیسه
همه چیزم؛ وای عزیزم

تو نباشی
بی قرارم
بد می بینم
بد میارم

بی تو، من
حس ندارم
سر به زیرم
گوشه گیرم
کاش بمیرم

بی تو من
همه چیزم
وای عزیزم
همه چیزم

واسه ما دو تا
کی بهتر از ما
از همین امروز
تا آخر دنیا

واسه ما دو تا
کی بهتر از ما
از همین امروز
تا آخر دنیا

همه چیزم
وای عزیزم
همه چیزم
وای عزیزم

همه چیزم
وای عزیزم
همه چیزم
وای عزیزم

جز تو
کی می تونه عزیز من باشه
کی می تونه تو قلب من جا شه
مگه میشه مثل تو پیداشه
همه چیزم؛ وای عزیزم

جز من
کی واسه دیدن تو مریضه
اسم تو رو قلبش مینویسه
گونه هاش از ندیدنت خیسه
همه چیزم؛ وای عزیزم

تو نباشی
بی قرارم
بد می بینم
بد میارم

بی تو من
حس ندارم
سر به زیرم
گوشه گیرم
کاش بمیرم

بی تو، من
همه چیزم 

 

 .................................................................................................................................

 

خیلی این آهنگو دوست دارم با شنیدنش آرامش میگیرم  

از همگی شما التماس دعا دارم  

براتون آرزوی بهترین ها رو دارم  

موفق باشید 

نظرات 4 + ارسال نظر
نگین شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 09:36

سلامممممممم خانومی....
خیلی متنت قشنگ بود.اهنگ زیباییه موفق باشی عزیزم.وبلاگت داره قشنگ میشه با نوشته هات

moh3en شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:11 http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

مهدی حاجیانی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 01:11 http://armageddon.blogsky.com

تو ای تنهای معصومم چه درد اور سفر کردی
چنان در خود فرو مردی که من دیدم خود دردی

این هم یکی از اهنگ های مورد علاقه منه با صدای ابی و شعر اردلان سر فراز و موسیقی فرید زلاند
پیشنهاد میکنم حتما بشنوید

لونا شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 00:59

ای جانم...
منم میدونیکه خیلی اینو دوست دارم!!
البته تورو بیشتر..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد