جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

 

خدای من:

در روزگاری زندگی میکنیم که مردمانش
به هر هوس و شهوتی عشق می گویند
هر عریان و هر سیاه چشمی را زیبا می نامند
و هر جانور دو پایی را انسان می دانند
خدای مهربان من
عشق واقعی ، زیبایی واقعی و انسان بودن واقعی
را به ما بچشان  

 

دیدین بعضی وقتا وقتی آدم دلش میگیره دوست داره با کسی حرف بزنه ولی هیش کی نیست یا اگه هم باشه وقت نداره خب خیلی سخته البته درسته ما اگه هیش کی رو نداشته باشیم خدای بالای سرمون رو داریم  خب خداییش من بیشتر وقتا دلم میگیره ولی همیشه با خدای خودم حرف  میزنم بی هیچ منت و سرزنشی

باید بگم فقط خدای مهربونه که به حرف ما گوش میسپاره و برای بنده هاش وقت داره ولی من از این لحاظ نمیگم میگم چرا زمونه باید طوری باشه که همه درگیر مسایل و کار خودشون هستن چرا نباید وقت داشته باشن چرا نباید اهمیت بدن  

پدر و مادر رکن اصلی خانواده هستن ولی چرا بعضی از پدر و مادر ها اینقده نسبت به  

بچه هاشون نیازهای اونا حرفاشون بی اعتنان  

چرا بعضی از مادر ها همیشه باید تو انواع مهمونی ها شرکت داشته باشن و بچه های خودشون رو با دیگران مقایسه کنن  

معمولا بیشتره پدر ها هم که همیشه سرکارن  

یا اگه خونه هم باشن خسته هستن یا سرشون شلوغه  

ای بابا خب این بچه ها دردشونو به کی بگن با کی حرف بزن با چه کسی درددل کنن بچه ها دل دارن دلشون از سنگ که نیست نیاز به توجه و محبت دارن  و خلاصه ............ 

در کل یه دسته دیگه هم هستن که :

بعضی وقتا که دوست داریم حرف بزنیم خودمون رو از غم ها و غصه ها خلاصه از دلگرفتگی و شکایتها  خالی کنیم  تا شروع میکنیم به حرف زدن  صدامون رو تو گلو خفه میکنن  

بعضی وقتا هم که همه کلمات از ذهنمون فرار کردن  هیچ حرفی به ذهنمون نمیرسه میخوان ازمون حرف بکشند هی میگن حرف بزن  

خب نه به اون موقع که خواستیم حرف بزنیم و نذاشتید نه از این که حرفی نداریم ولی به اجبار میخوان که ما حرف بزنیم   

آره اینجوریاست  

من خودم از اینجا  به نوبه خودم از پدر و مادرم تشکر میکنم و دست هردوتاشونو میبوسم  که برام وقت میذارن و با اینکه مشکلات خودشون رو دارن باز هم وقتشونو از من دریغ نکردن و نمیکنن همیشه  به حرفام گوش کردن و منو راهنمایی کردن هیچگاه منو  به خاطر گرفتاری ها و مسایلهای شخصیشون تنها نذاشتن  و همیشه به من محبت کردن برای هردوتاشون از خداوند متعال آرزوی سلامتی و تندرستی و خوشبختیشون رو دارم و از خدا میخوام که به همه پدر و مادرها به خصوص پدر و مادر خودم عمری پر برکت   و با عزت عنایت کنه و سایه لطف و برکتشون   رو از سر ما بچه ها کم نکنه الهی آمین

آره پدر و مادر ها فرشته های روی زمین هستن که خدا اون ها را از آسمون فرستاده ولی حیف که بعضی هاشون ............................ ولی خب من میگم که بازم پدر و مادرن و ارزش و جای خودشون رو دارن   

خدایا کرم و لطفتو شکر  

خداجون دوستت دارم  

التماس دعا دوست عزیز  

نظرات 4 + ارسال نظر
جوجوخوخو پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 16:54

سلام

واقعا خیلی خیلی محشر بود این مطلبت..من که عاشق این مطلبت شدم

پدر و مادر همیشه فرشته اند و دوست ادم حساب میشن تا اونها رو داری نیازی به کسی نیست

ایول قشنگ بود

salam azizam دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 17:32 http://20amar.tk

سلام یه پیشنهاد توپ واست دارم آمارتو بترکونی
وبلاگ قشنگی داری حیف نیست آماره بازدید تو بالا نبری
یه سر به من بزن

یاس بنفش دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 15:35 http://pishbin90.net

برگزاری مسابقات ورزشی با جوایزی بدون قرعه کشی
سلام دوست عزیز اگه میخوای تایید نکن ولی برای حمایت ازموسسه باشگاه فرهنگی ورزشی شهید کجوری این ÷یام رو تایید کن تا هم کاربرای وبلاگتون از جوایز ما بهرمند بشن و هم شما یه کمکی در مورد ÷یشبرد اهداف فرهنگی کرده باشید با تشکر
http://pishbin90.net

دکتر۸۸ دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 15:10

خدا یا به ما بصیرت بده که زیبایی را از زشتی تشخیص بدیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد