جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

ای کاش علی شویم و عالی باشیم  

هم سفره کاسه سفالی باشیم  

چون سکه به دست کودکی برق زنیم  

نان آور سفره های خالی باشیم  

 

شبهای قدر بغض گلوی کودکان و یتیمان رو میگیره  

چون اونها تنها پشت و پناهشون تنها یاورشون رو از دست دادن  

چه بغض سنگینی  

شایدم هنوز باور ندارن که تنها عزیزشون از بینشون رفته  

شاید ما نتونیم حال اون بچه ها رو درک کنیم ولی آسمون ستاره ها و همه اون چیزهایی که شاهد شهادت مولامون حضرت علی بودن  میتونن شب قدر رو بفهمن چه لحظات سختی 

نمی دونم  

نیمه شبهای قدر یه حس غریبی  به آدم دست میده آیا شما هم که داری این مطلب رو میخونی 

این حس غریب رو احساس کردی در قلبت ؟؟

خدایا جون مثل

 همیشه و مثل خیلی های دیگه

دلم خیلی گرفته   

فقط تو مرهم دل منی و فقط تو دوای درد منو در رحمت خودت داری پس این رحمت رو از من حقیر دریغ نکن   

 

 .................................................................................................................................

 

آیا تو میدانی که "ز" زندگی رو از کدام زجرها و رنج ها و "ن" آن از کدام سرچشمه ناراحتی ها و مصیبتها گرفته شده ؟؟ 

التماس دعا  

تو این شبها به یاد همه باشیم  

و بیماران نیازمندان  و  اونهایی که محتاج به دعای شما هستن رو فراموش نکنید   

خدا نگهدارتون باشه

نظرات 6 + ارسال نظر
نگین شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 12:22

سلام اجی منو تحریم کردن مثه تو.ولی مشکل من حل نشده...کار یه انسان قدیمیمه چت فوره.برام مهم نیست.خدا به کارش برسه.

سلام آجی عزیزم خوبی چه خبرا
نامردا شما را دیگه چرا تحریم کردن
من با یکی از مدیرا صحبت میکنم
انشالا که مشکل تحریم شما رو حل کنه
آجی جونم ناراحت نباش
موفق باشی
خدا نگهدارت باشه

جوجوخوخو جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 17:33 http://llovestory.blogfa.com/

سلام

__█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█

طاعات عبادات قبول..بازم آپ کردی و خبر نکردی من همیشه خودم باید بیام و ببینماپ خیلی قشنگی بودی بازم مثل همیشه عالی نوشتی ...به من هم سر بزن رمان منتظرتم

کلوچ جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 01:53

سلام اجی جونم
طاعات عبادات قبول
التماس دعا گلممم
کم پیدایی جیگملی بوسسسسسسسسسسسسس بوسسسسسسسسسس
اجی به لونا گفتم گف نمیدونم چرا ولی درسش کرده
شب خوش بوس
بای

نیکدل - مشاور اقتصادی جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 01:26 http://ynikdel.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ با ارزشی دارین از مطالبتون لذت بردم . خیلی از چراهای زندگی هست که متاسفانه هنوز کسی به آنها پاسخ درست و کاملی نداده . امیدوارم بریا یافتن پاسخ این چراها تلاش کنیم تا خود آنگونه نباشیم که دیگران و آیندگان نیز همین چراها در ذهنشان شکل بگیره . موفق باشید . اگه فرصت کردین سری بهم بزنید .
تقدیم یه سبد گل

مجید پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 19:03 http://behtarinha.wex.ir/

جذاب ترینها و بهترین ها
www.behtarinha.wex.ir
به هیچ وجه از دست نده

شبکه اجتماعی جوانان ایرانی فضای آپلود فیلم و عکس و صوت رایگان و اشتراک رایگان لینک های شما و میکروبلاگ , ایجاد گروه , دعوت از دوستان به وسیله جی میل یاهو فیس بوک توئیتر و ... استفاده از تکنولوژی جدیدتر آر اس اس امکان دنبال کردن با تلفن همراه بدون نیاز به دعوتنامه تا مدت محدود شما هم به جمع دیگر دوستانتان بپیوندید امکان اشتراک گذاری رایگان مطالب و لینک هایتان در فیس بوک و توئیتر و گوگل باز و سایت های اشتراک گذاری دیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد