جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار 

  

خدایا به همه دوستانم چه در اینجا و چه در محیطی که باهاشون هستم کمک کن که در همه مراحل زندگی موفق و موید باشند  

  

الهی  

آمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــِیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن  

نظرات 2 + ارسال نظر
ونوس دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 08:52 http://sadaf555.blogsky.com

الهی آمین

سلام هم سپاهی
سنگرتون در لیست گلهای باغ انتظار ثبت شد

یا زهرا
==


دوستی همچون امام عصر(عج) :

اگر تمام عالم را جستجو کنی دوستی هم چون امام عصر (ع) نمی یابی که:
هر چند به یادش نباشی، تو را از یاد نبرد.
هر چند او را رها کنی ، تو را رها نکند.
هر چند بر او جفا کنی، از عطا دریغ نکند.
هر چند در حقش دعا نکنی، به درگاه خداوند برایت دعا کند.
هر چند موجبات رنجش را فراهم کنی، رنجوری تو را برنتابد.
اگر از احوال او بی خبر باشی، از احوال تو بی خبر نامند.
اگر هزاران مرتبه قلبش را شکسته باشی، باز عذرت را بپذیرد.
اگر از ارتباط با وی خودداری کنی، خود به تو پیغام دهد.
اگر تو حریمش را پاس نداشتی، او تو را حمایت و محافظت کند.
اگر تو او را در سختی ها تنها گذاشتی، او در تنگناها و شداید،
رهایی بخش تو باشد.......

واین ها همه در حالی است که هیچ نیازی به تو ندارد و به عکس تو سراپا نیاز و احتیاج به اویی!

==




من مداد کوچکی هستم در دست خدایی نویسنده که نامه های عاشقانه برای جهان می فرستد

امشب می خواهم باری دیگر از این پیله بیرون خزم

اگر همسفری هست بسم الله

قرارمان آسمان

در آغوش پلک های نیمه باز آنها که زندگی کردن را می آموزند

یامهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد