جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

امشب باز هم دلم گرفته  

خدایا وقتی باهات حرف میزنم خیلی ارامش میگیرم   

تو هربار منو شرمنده خودت میکنی  

همیشه سنگ صبور من هستی  

امیدمو ناامید نمیکنی  

با خجالت دستامو بالا میگیرم هرچند بنده خوبی نبودم  ولی باز هم دعا میکنم  

ولی برای تو که خیلی مهربونی اصلا دست بندگی منو رد نمیکنی بلکه هرباری از لطف و کرمت به من میبخشی خدایا شکرت همه داده ها و نداده هاتو شکر

خداجونم پسر  بچه یکی از دوستام هم مریضه اسم قشنگی هم داره 

اسمش مهدیار هستش ازت میخوام که هرچه زودتر بهتر بشه و سلامتی خودشو به دست بیاره   

یا من اسمه دوا و ذکره شفا

خدایا چه دارد آنکه تو را ندارد و چه ندارد آنکه تو را دارد

نظرات 3 + ارسال نظر
هستی&نسیم چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 10:08

salam
khobi?
kheliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii webloge zibai dari
movafagh bashi
▒)(▒)_______███☼███
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█

ونوس دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 09:03 http://sadaf555.blogsky.com

انشال... شفا پیدا می کنه

مهرداد شنبه 11 دی 1389 ساعت 22:35 http://manam-minevisam.blogsky.com

ایشاا... زودتر خوب بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد