جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدایا خیلی دوست دارم که بنویسم  

ولی انگار همه کلمه ها از ذهنم فرار کرده اند  

مثل اینکه میدانند ظرفیتشان برای حرفای من خیلی کم است  

باید حرفی پیدا کنم که گنجایش درددلهای منو داشته باشد  

آن کلمه چیست  ؟؟ 

هرچی فکر میکنم کلمه ای به فکرم نمیرسد  

آیا واقعا آن کلمه وجود ندارد  !!!

خدایا یاریم کن  

میخواهم حرف بزنم فریاد بکشم  

خدای من  

دلم برایت تنگ شده  

هرچند من آن دختر چند سال پیش نیستم ولی  

تو همون خدایی نه مثل قدیم بلکه هر ثانیه که میگذرد  

بزرگتر و مهربان تر میشوی  

بخشنده و  صبورتر  

خدایا معرفتتو شکر    

نظرات 5 + ارسال نظر
ونوس دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 09:51 http://sadaf555.blogsky.com

نیایش زیبایی بود

نگین یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 11:54

خیلی قشنگ نوشتی اجی جونم.جدی میگم.فوق العاده بود افرین ...خدایا تو رو به خدا این دوستای خوب شکر.

فریناز شنبه 18 دی 1389 ساعت 22:10

آجی رمزو به منم میدی؟

فریناز شنبه 18 دی 1389 ساعت 21:54 http://delhayebarany.blogsky.com

ووووووووووویییی...
من که همیشه قول میدم به خدام که اول نمازم بعد کارهام

ممنون زهرا جونم.
خیلی خوب بود و به دردم می خوره...

عزیزدلم آپم

سلام ممنونتم شما ما رو با نام martyrs memory لینک کنید و شما رو با چه نامی لینک کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد