جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

دوست دارم کودک دیروز باشم  

تا با هر خنده ای  

لبخندی رو به روی لب کسانی که دوسم دارند بیاورم  

دوست دارم معرفت رو از همان کودکی یاد بگیرم  

که میخواست آبنباتش رو در دریا بیندازد تا آب دریا شیرین شود   

واقعا دوران کودکی دورانی بودکه بیشتر دلمان پاک بود  

و بیشتر به یاد همدیگه بودیم  

ولی الان محبت و معرفت رو از که آموزم  

از همانهایی که مادر یا پدرشان را  

همان مادر و پدری که برای برآورده شدن ارزوی ما از خواسته های خودشون گذشتن  

همان هایی که در کودکی پا به پای ما می آمدند تا ما را همراهی کنند که خدای نکرده مشکل و اتفاقی برای ما نیافتد  

همان هایی که از خوابشون میگذشتن که ما در خواب خوش با رویاهای شیرینمون باشیم  

همان پدر و مادری که همیشه دعای خیرشون بدرقه راهمون بود 

همان هایی که از جوانی خود گذشتن تا ما به این سن برسیم ولی با چه جوابی  

 ولی الان چه  

الانی که میخواهند بعضی ها همان پدر و مادر همان برکت و خیر را همان محبت و صفا را ببرند جایی که  در آنجا خیلی از همسن و سالهای آنها به خاطر فرزندان بی مهر و محبت و ....... بی معرفت.خدایا چه بگویم ................................... خدایا دیگر طاقت ندارم   

بقیه حرفم رو نا تمام میذارم  

خدیا  

من در اینجا بی آنکه شرم یا ابایی داشته باشم دست پدر و مادر عزیزم رو میبوسم   

و میخوام ازشون تشکر کنم به خاطر تمام زحمتهایی که به خاطر من در طی 19 سال متحمل شدن  میخوام روی هردوی آنها رو ببوسم  

پدر و مادر مهربانم  

من اینک 19 سال دارم  

ولی در مقابل شما شرمنده ام  

اگر که نتوانستم جزئی از خوبی های بیکرانتان را جبران کنم و یا اینکه نتواستم به خوبی به خاطر خوبی های فراوان از شما تشکر کنم  

اگر  کاری کردم که از دستم ناراحت و دلخور بشین

و خیلی از اگرهای دیگه  ................................................ 

باز هم شرمنده ام و عذر میخوام  

از خدا میخوام که تمام پدرها و مادرهای دنیا  

به خصوص  

پدر مادر خودم  

عمری پربرکت و با عزت و طولانی داشته باشن  

و هیچوقت سایه های پر محبت و برکتشان از سر ما کم نشه  

همیشه سالم و سلامت باشن   

و غم نبینن

و دلهای مهربونشون از ما بچه های غافل راضی و خشنود باشه 

خدایا  

من تو این دنیا 4 فرشته ی پاک و مهربون و آسمونی دارم  

خدایا ازت میخوام که همیشه در سلامتی کامل باشن  دلشون همیشه پر از شادی باشه و هرگز از بی محبتی های من دلخور نشن  دلشون از من راضی باشه و دعاهاشون در حقم بگیره  

میخوام و دوست دارم که باقی مانده عمرم هم از آن اونها باشه   

از همه دوستان شرمنده ام  اگر وقتتون گرفته شد

من خیلی حرفا رو برای گفتن دارم  

ولی وقتش رو ندارم  

ازتون خواهش میکنم  

شمایی که وبلاگ منو میخونی  

همین الان یا بعدا هروقت تونستی برو و دستهای پدر و مادر عزیزت رو ببوس  

بدون هیچ شرمندگی  

مثل روزی که موقع تولدت برروی دستهای کوچکت بوسه ای زدند  

شرمندگی هم برای دشمنتون باشه  

موفق باشید  

یا علی  

نظرات 8 + ارسال نظر
داداش بیمعرفتت شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 19:27

سلام آبجی کوچولوی من.منوببخش.اگه ازتوکه آبجی واقعی منی دورم منوببخش.بذاربه حساب بی معرفتی داداشیت.احساس میکنم بیش ازپیش دوستت دارم.موفق باشی آبجی زهرا

مهرداد شنبه 25 دی 1389 ساعت 15:17 http://manam-minevisam.blogsky.com

ایشاا... سایه هیچ پدر و مادری از سر بچه هاشون کم نشه و البته خدا هیچ بچه ای رو از پدر مادرشون نگیره.

من هیچوقت روم نشد به خودشون بگم... ولی اینجا میگم که خیلی دوسشون دارم و تا آخر عمرمم نوکریشونو میکنم.
اگه این عزیزا نبود... ماها هم اینجا نبودیم

فریناز شنبه 25 دی 1389 ساعت 14:48 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام زهرا جونم.
به خودم افتخار میکنم که یه همچین دوست گلی دارم
امیدوارم همه ی پدر مادر ها همیشه سالم و سلامت باشن و ما بچه ها هم بتونم حقشون را حتی ذره ای هم که شده ادا کنیم...
آمین

مهسا پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 21:19 http://www.mahsash.blogfa.com

دوباره سلام
ممنون نظر لطفته
بیستی از خودتونه

مهسا پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 20:15 http://www.mahsash.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خیلی ممنون که به وب من سر زدی
در و دل خیلی قشنگی بود....
خیلی خیلی ممنون از این که لینکم کردی
منم لینکت می کنم
موفق باشی

شکوفه پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 14:53 http://golebahary.blogfa.com

سلام
ممنونم
شماهم باافتخار لینک شدی
مویدباشی
التماس دعا

سید عارفان پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 08:23 http://seyedearefan.blogfa.com

سلام
مطلبت زیبا بود و دردناک
خیلی وقت بود که به وبلاگ شما نیومده بودم(کم سعادتی ما بود)
مطلبتون درست بود با شما موافقم.زمانه بدی شده....

ممنونم
یاعلی

ونوس دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 10:45 http://sadaf555.blogsky.com

یه آمین میگم برای سلامتی همه پدر و مادران پر مهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد