جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خداوندا!

این دل شکسته را جز دستهای مهربانی تو درمانی نیست و این دست بسته را جز از ابر احسان تو بارانی، نه. 

خدایا!  

این قامت خمیده جز به دیدار تو راست نمی شود و این تنهای غریب جز در خانه تو هر آنچه خواست نمی شود .

خدایا!

این قلب هراسناک و لرزان جز در دستهای تو آرام نمی گیرد و این خود زبون و خفت کشیده، بی توجه عزیزانه تو سبقت از هر چه پخته و خام نمی گیرد.

خدای من!

این دانه به خاک نشسته را بی آب و آفتاب تو، کجا سر شکفتن هست و این غریب و خسته را بی ماهتاب لطف تو کی پای رفتن؟

خدایا!

این شکاف تنهایی را جز چشمه سار جاودان مهر تو پر نمی کند و غنچه حوائجم بی باغبانی تو شکفته نمی شود و غبار اندوه از چهره غمزده ام جز باران رحمت تو نمی شوید و سموم نفسم را جز تریاق رأفت تو درمان نمی کند.

خداوندا!

این دل شکسته را جز دستهای مهربانی تو درمانی نیست و این دست بسته را جز از ابر احسان تو بارانی، نه.

خدایا!

این جگر سوخته در آتش هجرانت را و این جان گداخته در زیر تشعشع سوزان فراقت را هیچ چیز جز خنکای نسیم وصل تو آرام نمی کند.

خدایا!

دلی که مسیر عمر را در کویر هجران تو طی کرده چه سان به غیر سبزه زار لقاء تو راضی شود؟ چشمی که جز به افق انتظار تو دوخته نشده و دوردستها را در پی سایه محو دیدار تو کاویده چگونه جز وصل تو را بپذیرد؟

و پایی که در هر قدم توان از تو گرفته و با سنگ و خار و خاشاک به شوق تو در آویخته به چه امید در دیار غیر رحل اقامت افکند؟

خدایا!

دلی که عمری به دنبال تو گشته مگر جز در میان دستهای تو قرار می گیرد؟

خدایا!

تب سوزنده عشق به تو را چه درمان خواهد کرد جز دیدار تو؟ و زخم عمیق و کاری گناه را بر جای جای روح دردمندم چه چیز جز غفران تو التیام خواهد بخشید؟

خدایا!

زنگار گناه از آیینه دل چه چیز جز عفو تو خواهد زدود؟

خدایا!

تنها دست توست که می تواند قلب تاثیر پذیر مرا از شر خواسته های نفس خلاص گرداند و تنها دم خداوندی توست که می تواند این دل را که در زیر پنجه های هوای نفس به حالت اغماء افتاده است نجات دهد.

خدایا!

این جگر سوخته در آتش هجرانت را و این جان گداخته در زیر تشعشع سوزان فراقت را هیچ چیز جز خنکای نسیم وصل تو آرام نمی کند.

خدایا!

زنگار گناه از آیینه دل چه چیز جز عفو تو خواهد زدود؟

خدایا!

تنها دست توست که می تواند قلب تاثیر پذیر مرا از شر خواسته های نفس خلاص گرداند و تنها دم خداوندی توست که می تواند این دل را که در زیر پنجه های هوای نفس به حالت اغماء افتاده است نجات دهد.

روی من تنها به تو باز است و دستم تنها به سوی تو دراز.

ضجه های من تنها در پیش توست و سجود من فقط در پیشگاه تو.

خدایا!

من در پیش چه کسی به جز تو بر خاک افتاده ام؟ و کدام سحری را جز در خانه تو کو بیده ام؟

خدایا!

در این گرمای سوزان کویر گناه،  نسیم جان بخش رضایتت را از من دریغ مدار و از ابر آبستن نعمتهایت بر من مستدام ببار.

 خداوندا!

 من اینک امید از هر چه غیر تو بریده ام و بر در خانه کرم تو به تضرع ایستاده ام.

خدای من!

مرا از تو چشم یاری هست و همو مرا بدینجا آورده است.

اینجا، که نگاه اکرام تو بر جثه نحیف من افتد و دست انعام تو از ورای سر افتاده من بگذرد.

اینجا، که گرد گامهای تو بر صورت خسته من نشیند و بوی بهار تو در مشام درختانِ به خشکی گراییده من بپیچد.

خدای من!

این دانه به خاک نشسته را بی آب و آفتاب تو کجا سر شکفتن هست و این غریب و خسته را بی ماهتاب لطف تو کی پای رفتن؟

نظرات 13 + ارسال نظر
فریناز یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 20:11 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام عزیزم
چه حس خوبی میده به آدم وقتی می خونتش

رها یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 09:58 http://www.nimnegaheirani.blogfa.com

سلاااااام
ممنون که اومدی سرزدی
بازم به روزم
با:
ملانصرالدین همیشه اشتباه میکرد
منتظرم

نگار شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 13:25 http://niyaz68.blofa.com

سسسسسسسسلام زهرا جون
خوبی؟
خوش می گذره ؟
من اوووووووووووووووومدم
جاتون خیلی خالی بود عزیزم
ممنونم از این که به یادم بودی خواهر گلم

دلشکسته جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 19:15

رفقاقدرپدرومادرتون روبدونین.من تک فرزندبودم وفقط ازدنیاپدرمادری داشتم که عاشقشون بودم که توتصادف کشته شدن.من هیچ خواهربرادری نداشتم.قدرخواهربرادراتونو بدونین.تازه یه برادره بزرگترپیداکرده بودم که رواشتباهم ازدستش دادم.نرفتم دنبالش تاازدلش دربیارم وواسه همیشه طعم برادر داشتن روازدست دادم.اشتباه من رونکنین.اگه خواهربرادرتون رو رنجوندین برین دنبالشون.رفقابدرود

دلشکسته جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 15:50

تنهای تنهابودن خصلت من است.باکی نیست.به شوق دیدارش زنده ام

غریبه70 جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 09:35 http://niloo-gharibeh70.blogfa.com/

آپ زیبایی بود قالبتم که عوض شده! آپ میکنی خبر بده! منم آپم

احسان جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 01:31 http://ehsan2022.blogsky.com

سلام ممنون لینکم کردی شما هم لینک شدی

دلشکسته جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 01:14

خداهمونه که امیدش نذاشت خودکشی کنم.همه کسم توتصادف مردن.فقط امیدبه اون بالایی یه جوون24ساله روتویه شهرغریب زنده نگه داشت.ازتون سپاسگذارم که حرف های دلموگفتین.بدرود

فاطیما۲ پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 16:25 http://chakavak99.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممم سلاممممممممممممممممممم
وای خیلی خوشمل بود خیلی زیبا نوشتی و قالب خیلی زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

رها پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 16:06 http://www.nimnegaheirani.blogfa.com

سلام
با : شتاب (به سمت خدا1) به روزم
ازاین به بعد هرپنجشنبه یه به سمت خدا دارم توی وبلاگم
منتظرم

مهرداد پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 11:58 http://manam-minevisam.blogsky.com

اولین باری هم که من اومدم وبت این مدل شعر نوشته بودی!
فکر کرده بودم مثلا عاشق دل شکسته بودی!!!!!!!!!!!!!!!

شما باید از شادی عشق بنویسی...
غماش واسه ماهاس

احسان چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 22:49 http://ehsan2022.blogsky.com/

سلام وبلاگ خوبی داری اگه با تبادل لینک موافقی یه سر به من بزن ممنون

پیام چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 07:12 http://jadooyemehr.blogfa.com

________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ما آپیم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
_

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد