جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدای مهربون  

خیلی دلم گرفته  

من که خیلی وقته دلتنگی و غصه هامو با تو تقسیم میکنم  

که اگه این کار رو هم نمیکردم دیگه تو غم ها غرق میشدم  

خیلی خوبی که به حرفای بنده هات گوش میدی  

باهاشون شریک میشی  

و مرهمی میشی برای درد ها و دلتنگی هاشون  

نمیدونم  

اگه تو را نداشتم چیکار میکردم  

با کی حرف میزدم  

نمیدونم واقعا چرا بعضی از بنده هات ناشکری میکنن  

کفران نعمت میکنن   

تو نعمت و خوشی غرقند ولی قدرشو ندارن و سیر نمیشن   

یه عده هم ..........................................   

نمیدونم  

فقط اینو فهمیدم پول شاید حلال مشکلات و بعضی از سختی ها باشه   

شاید هم به وجود آورنده دردسر و مشکلات 

هرچی هست

هرگز نمیتونه جایگزین محبت و عشق باشه جایگزین خوبی ها و اون کسانی که دوسشون داریم باشه

*************************************** ***

خدایا  

هرچی آرزو و حاجت که برای خودم دارم رو میذارم به یه کنار   

الان دو تا ارزو و حاجت مهم بیشتر ندارم  

خدایا تو خیلی بزرگی و من بنده خیلی کوچیک تو  

نمیتونم ذره ای از خوبی ها و مهربونی و بخشش تو را جبران کنم   

خیلی شرمندتم  

نمیتونم سر بالا کنم تا ازت بخوام ولی  

دستامو میارم بالا  

و سرمو از شرم اینکه جزو بنده های خوب تو نبودم میندازم پایین  

میدونم که ناامیدم نمیکنی  

ولی اگه قرار باشه این یه امتحان باشه  

من طاقتشو ندارم  

این امتحان رو از این بنده ی ضعیفت نگیر

 ازت خواهش میکنم  

بهت التماس میکنم  

که  

این دوتا حاجت مهم منو میدی  

من همه امیدم به توئه    

خدایا    

شکرت    

التماس دعا از همگی شما دارم  

نزدیک سال تحویل یاد همدیگه باشیم و برای هم دعا کنیم  

اگه قابل دونستین یاد من هم باشید و برام دعا کنید   

موفق و موید باشید  

دست علی یارتون  

خدانگهدارتون

**********************************************

نظرات 2 + ارسال نظر
فریناز یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 20:09 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام زهرا جووووووووونم
واااااای قالبشو ببین
چه خوشگله چه ناااازه

خیلی خوش سلیقه ای آجی

راستی منم دعا کن
منم تو و شوشوتو دعا می کنم

آرمان یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 18:00 http://www.fun-center.blogsky.com

من هم با نظرت در قسمت اول موافقم که پول نمیتونه جایگزین مهر و محبت باشه
برای همین هم چند وقت پیش در مورد توانایی های پول مطلب نوشتم
مطلب قشنگی بود. دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد