جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

سال ۸۹  

سالی که برای اولین بار موقع تحویل شدنش در جمکران بودیم  (جای همگی شما خالی)

شبی همچون فردا شب البته با اختلاف چند ساعت  

خیلی خوب بود  

شام که خوردیم یه سفره هفت سینی چیدیم و سال جدید رو شروع کردیم  

اطرافمون پر از جمعیت بود  

کوچیک و بزرگ  

مرد و زن  

و بچه های کوچیک 

که هرکدوم لبخند به لب با هم بازی میکردن  

خدایا چقد زود گذشت  

عمرمون مثل باد میگذره  

خیلی خوش گذشت تازه برای اولین بار رفتیم کوه خضر نبی   

خداییش حالم تموم شد تا به اون بالا رسیدم  

جایی دنج برای خلوت کردن با خدای خودت   

بگذریم  

به بیشتره وبلاگ هایی که رفتم همه به نوبه خودشون سال جدید رو تبریک گفتن و برای همه آرزوی سلامتی و شادی داشتن  

من هم از طرف خودم  

و از ته دلم برای همگی شماها  

و همه اونایی که هستن ولی نه در اینجا  

و از همه مهمتر اعضای خونوادم و کسانی که دوسشون دارم و برام عزیزن  

و خلاصه همگی حتی برای خودم

آرزو میکنم که  

سالی رو شروع کنیم که از همون اولش تا آخر سال سالم و تندرست باشیم و بیمه آقا امام زمان(عج)  

بعدش سالی داشته باشیم  که در اون پر از خیر و برکت باشه و خدای مهربون باران رحمتشو بر ما نازل کنه  

و ظهور آقامون که باید همه ما این ارزو رو از ته دلمون داشته باشیم 

جدای از همه اینها  

که خیلی حرفا و آرزوها دارم  

ولی وقت ندارم که از همشون بگم و براتون بخوام  

ولی سر و ته حرفامو اینطور به هم میارم که  

سعی بکنیم کمتر دل بشکنیم  

خیلی کمتر از قبل دروغ بگیم  

در محبت کردن خسیش نباشیم  

بلکه

مهر و محبت خودمونو بدون هیچ منت و چشمداشتی بهم همدیگه هدیه کنیم   

تو سال جدید که شروع میشه  

خیلی خوبه که اگه کینه ای نسبت به همدیگه دارید اون کینه و دلخوری رو از دلتون گردگیری کنید 

و به جاش ریشه دوست داشتن را در خودتون تقویت کنید  

از همگی شما التماس دعا دارم  

موفق و موید باشید  

ایام به کام و دلتان شاد  

یا علی

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 21:48 http://manam-minevisam.blogsky.com

من فقط امیدواره مشکلات و گرفتاری های همه تو سال 90 و البته در دهه 90 حل بشه ایشاا...

به امید دیدن لبخند همگان

سال نوت مبارک و سالی شاد داشته باشی

فاطیما۲ سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 13:56 http://chakavak99.blogfa.com

سلام سلاممممممممممممممممممم
عیدت مبارککککککککککککککککککککککککککک
منم اپ کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی

مانیاس دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 02:44

سلام آبجی کوچیکه عیدت مبارک خانم کوچولو.دل داداش برات یذره شده.اینجاباایرانی های مقیم یه جشن کوچیک گرفتیم.چند لحظه دیگه سال به وقت ایران تحویل میشه.دلم واسه تو ومامان بابایه ذره شده.خیلی دوسداشتم این لحظه کنارت باشم.وروجک نازم دوسددارم.تاماه دیگه برمیگردم.زهراکوچولوی داداشی مراقب خودت باش.قربانت داداش رامینت

فریناز یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 23:47

سلام زهرا جان
عیدت مبارک عزیزم
شاد باشی و آروم در کنار خونواده ی خیلی خوبت عزیزم

شونه به سر یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 10:38 http://kachalesstan.blogfa.com

برو برو بادبادک
بگو به اون نازنازک
عید گل و شاپرک
جلو جلو مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد