جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

آخر راه اومدن با روزگار

گره کوری که بخت منه

که تمومه اتفاقای بدش

شاهده زندگی سخته منه

شاید این زخمی که از تو خوردمو

از حرارتش زبونه می کشم

یا تمومه بی کسی هامو همش

فقط از دست زمونه می کشم

بگو بازم هوامو داری و

مثه همه منو تنها نمی ذاری و

بگو هستی تا نترسونتم

ظلمته این شبه تکراری و

بگو هستی و روی ماهتو امشب

پشت ابرا پنهون نمی شه

آسمون بخت تیره من

ابری نمی مونه همیشه

بگو بازم هوامو داری و

مثه همه منو تنها نمی ذاری و

بگو هستی تا نترسونتم

ظلمته این شبه تکراری و

بگو هستی و روی ماهتو امشب

پشت ابرا پنهون نمی شه

آسمون بخت تیره من

ابری نمی مونه همیشه

من که پشتم به خودت گرمه آوازه

هر چی این راهو میام نمی رسم

نکنه دستمو ول کردی برم

که به هر چی که می خوام نمی رسم

شایدم من اشتباهی اومدم

که در بسته رو وا نمیکنی

من به این سادگی دل نمی کنم

از تو که منو رها نمی کنی

بگو بازم هوامو داری و

مثه همه منو تنها نمی ذاری و

بگو هستی تا نترسونتم

ظلمته این شب تکراری و

بگو هستی و روی ماهتو امشب

پشت ابرا پنهون نمی شه

آسمون بخت تیره من

ابری نمی مونه همیشه

بگو بازم هوامو داری و

مثه همه منو تنها نمی ذاری و

بگو هستی تا نترسونتم

ظلمته این شبه تکراری و

بگو هستی و روی ماهتو امشب

پشت ابرا پنهون نمی شه

آسمون بخت تیره من

ابری نمی مونه همیشه


نظرات 4 + ارسال نظر
فریناز پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 01:30

توجه کردی تمام آهنگایی که من گذاشتم رو وبم رو متنشو اینجا گذاشتی؟

اینو میگن هم دل بودن

واقعا سلیقه هامون یکیه ها

ندا سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 14:35 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

نگران نباش همیشه یک روزی بعد از ابرهای سخت آرامش پدیدار میشه

نونوچه دوشنبه 15 فروردین 1390 ساعت 17:55 http://nonoche.blogsky.com

آسمون همیشه ابری نیست
ای شیطووووووووووووووووووووووونتو هم می بینی؟؟!!

محمدرضا دوشنبه 15 فروردین 1390 ساعت 15:20 http://mamreza.blogsky.com

سلام.
مطالب وبلاگتون انصافا قشنگه.این جمله اولش که دیگه مشخصه...
خدا همانی است که ما میخواهیم.
کاش ما هم همانی بودیم که خدا میخواست .
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد