جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( 

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 

{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{ 

}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}  

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

########################################################## 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ 

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& 

***************************************************************** 

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| 

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" 

ءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءء 

 

خب دیگه دلم گرفته چیکار کنم  

__________________________________________________________________________  

نظرات 9 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 19:48

د
و
س
ت
ت

د
ا
ر
م

یکی مثل همه چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 11:23 http://yekimeslehame.blogsky.com

نمی دونم چی بگم اما به قول زیبای خودتون:

اگه دلت گرفته باشه

اگه غصه یا گله ای داشته باشی

و بخوای با خدای خودت حرف بزنی

فرقی نمیکنه از چی بگی براش ...

واقعا هم فرقی نمی کنه. فقط براش بگو.


سلام.
شرمنده ام که خیلی دیر نظر شما رو در وبلاگم دیدم...

زیارتتون هم قبول باشه.

انشالله سال خوبی رو آغاز کرده باشید.آمین

موفق باشید و سربلند.

ندا سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 13:08 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

آخه نازی خوب کاری کردی اگه آروم میشی

نگار شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 14:04 http://niyaz68.blofa.com

دوست عزیزم یه پست جدید گذاشتم که پیشنهاد می کنم حتماَ ببینینش ، مخصوصاً قسمت اضافه نوشتش رو و حتماً تاکید می کنم دانلودش کنی و حتماً تاکید دو چندان می کنم به وبلاگی که ادرسش رو دادم سر بزنی
البته اگه قبلاً ندیده باشی
خواهش می کنم اگه قبلاً نشنیدیش حتماً تا آخرش رو گوش بده

مهرداد جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 21:53 http://manam-minevisam.blogsky.com

دلت میگیره اینجوره تخلیه میشه!!!

محمدرضا جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 00:54 http://mamreza.blogsky.com

سلام.
خوب دلت گرفته یه مطلب جالب پیدا کن بخون بعدش بیار توی وبلاگت ملت بخونن دلشون واشه.دل خودت هم باز میشه.
بیشتر یاد خدا باش مطمئنم حالت بهتر بهتر می شه.

مانیاس پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 12:01

سلام زهراخواهرکوچولوی من.منم دلم گرفته.توپاریس شهری که هیچ آشنایی توش ندارم روزهاروبه شب میرسونم.باگریه دارم می نویسم.میدونم اگه اینجابودی میگفتی داداشی تو22سالته چرامثل بچه هاگریه میکنی؟دلم بدجورگرفته.دلتنگ خونوادمم.تو بابا مامان.دلم براتون یذره شده.الان که دارم مینویسم شماتوایران خوابین.دلم نیومد بیدارت کنم.اومدم وبلاگ آبجیم.دیگه توکنارم نیستی تامثل همیشه وقتی دلتنگ میشم بغلت کنموببوسمت.کاش هرچی زودتربرگردم.دوسددارم زهرا.مواظب خودت باش.قربانت.داداش رامینت

درود برشما دوست عزیز پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 10:42 http://www.Cinema90tv.Blogfa.Com

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دوست عزیزمان

از اینکه به وبلاگ اخبار سینما وتلویزیون سر زدید بسیار ممنون هستیم.

برای لینک کاملا موافق هستیم.
منتظر نظرات زیبای شما در وبلاگ اخبار سینما وتلویزیون در بهتر شدن وبلاگمان هستیم.
روز خوب وخوشی داشته باشید.

فریناز پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 01:27

ببخشید اونوقت این به چه زبانی از دنیا بود؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد