جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

با سلام  

شب همگی بخیر  

من که دلم گرفته  

میدونم الان میگی چیز عجیبی نیس  

میدونم نیس چون یه جورایی باهاش انس گرفتم  

ولی به جاش اون موقع هست که یاد خدا میاد به قلبم و آرامش میگیرم 

و اگه تونستم باهاش حرف میزنم  

آخه تجربه کردم که خدای عزیزمون تنها کسی هست که بدون سرکوفت یا سرزنش کردنت حرفاتو میشنوه و حتی مرهمی میشه برای دلهای شکسته  

کسی که بارها و بارها به فکرمون بوده و مشکلاتمون رو حل کرده ولی شاید ما اونقدر سرگرم دنیا و مشکلاتش بودیم که متوجه نشده باشیم  

هیچوقت با خودت فکر کردی که خدا چقد دوستت داره و به فکرته  

هیچوقت شده که بدون اینکه مشکلی داشته باشی یا گرفتار شده باشی یادش کنی  

شده که تو خوشی هات تو لحظه هایی که راحتی و تو ارامش باشی به فکرش بیافتی  

بگذریم 

 از این هیچوقت و اگرها زیاده  

در کل اینجور میخوام بهت بگم و ازت بپرسم که

اگه دلت گرفته باشه  

اگه غصه یا گله ای داشته باشی  

و بخوای با خدای خودت حرف بزنی  

فرقی نمیکنه از چی بگی براش  

از مشکلات  

ازگرفتاری هات  

از غم و غصه هات  

از درد بی پولی  

از عشقی که بهش نرسیدی 

از حاجتی که بهش رسیدی یا شایدم نرسیدی   

و.........و.............و...............

خلاصه هرچیزی  

چه جوری برای خدای خودت حرف زدی بهش گفتی درددل کردی ؟؟ 

راحت بودی باهاش ؟؟ 

از گفتن خواسته ها یا مشکلاتت خجالت هم کشیدی ؟؟ 

نه بیست سوالی نیست که یه جواب داشته باشه  بلکه یه سواله که بی نهایت جواب داره  

شبتون به خیر و خوشی  

به امید ظهور آقامون  

اللهم عجل لولیک الفرج  

موفق و سربلند باشید

نظرات 8 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 12:49 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

منم دلم تنگ خدام شده دلتنگ دردو دل کردن باهاش
خدایا دلتنگتم

مهسا یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 12:29 http://deleasemooni.blogsky.com

سلام
به نظر من هر کسی میتونه هرجوری که دلش بخواد و با هر زبونی که بخواد با خدا حرف بزنه حتی میتونه حرفم نزنه فقط سکوت کنه و تو خلوت خودش فقط توی دلش حرفاشو به خدا بگه و حتی به زبونم نیاره خدا همشو میشنوه و حتما یه جوری جوابشو میده
وب خیلی قشنگی داری اگه مایل به تبادل لینک هستی بیا تو وبم بگو با چه اسمی لینکت کنم اگرم خواستی منو با اسم دل آسمونی لینک کن
ممنون

فریناز شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 22:15 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام زهرا جونم
خوبی؟
خانومی خیلی خوب شده که آهنگم گذاشتی یا
خانومی نگفته بودی مسافری داری از فرانسه
ای شیطون حتما چند وقت دیگه یه عااااااااااالمه هدیه می گیری یا

خانومی نصف نصفا

خب دیگه برم که شاید خواب باشی

شبت خوش

سید عارفان جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 22:39 http://seyedearefan.blogfa.com

سلام

مهرداد جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 21:55 http://manam-minevisam.blogsky.com

شاید باور نکنی ولی من خجالت یکم میکشیم

محمدرضا جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 17:21 http://mamreza.blogsky.com

سلام.خیلی خوبه که راحت با خدا حرفامونو بزنیم.
حتی حاجت نگرفتنهامون هم بی حکمت نیست .شاید اون چیزی که از خدا می خواهیم به نفعمون نباشه.
فقط خداست که همیشه به فکر ماست.امیدوارم ماهم به یادش باشیم همیشه

مانیاس جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 13:37

سلام زهراکوچولوی رامین.خوبی خواهرکوچولوی نازم؟دلم بدجورگرفته.امروز رفتم سفارت ایران توپاریس.گفتن 2هفته دیگه هم باید باشی.آبجی نازم دلم واسه تووبابامامان تنگ شده.فدات بشم که به خودم رفتی.همیشه دلتنگیم.همسرت خوبه؟زهرای داداشی هروقت دلت گرفت به داداش زنگ بزن.هرشب به نقاشیت که برام کشیده بودی نگاه میکنم وگریه میکنم.همیشه توخونه بغلت میکردمومیبوسیدمت.دلم واسه شیطنت هات تنگ شده.دوسددارم.قربانت.داداش رامینت

فریناز جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 08:35 http://delhayebarany.blogsky.com

خانومی عزیزم
نبینم دل زهرای ما بگیره ها!!!

خانومی خدا پیشته هرجورم که خواستی باهاش حرف بزن
اگه یه زمان هایی حاجتاتو برآورده نمی کنه واسه اینه که می خواد بهترشو بهت بده عزیزم

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد