جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

پدر عزیزم  

نمیدونم از کجا شروع کنم برای توصیف مقامت  

نه کلمه ای و نه جمله ای که بتونم خوبی و مهربونی هاتو تو اون جای بدم  

فقط میدونم تو نعمت بزرگی برای من و خونوادمون هستی  

تو کوه رنج و استقامت  

بابای مهربونم  

از روزی که چشم باز کردم و تو را شناختم  

تا به الان که ۲۰ سال گذشته 

هرگز از تو خشونت و نامهربونی ندیدم  

هرگز ندیدم و نچشیدم  

تو این بیست سال دستهای گرم نوازشت به روی سرم بوده  

دل بزرگ و مهربونی داری هرگز به خواسته هایی که ازت داشتم نه نگفتی هر آرزویی که داشتم تا جایی که تونستی اونو برام برآورده کردی  

و خلاصه حرفایی که این صفحه  گنجایش اونو نداره  

از تو یاد گرفتم صبر و گذشت داشته باشم هرگز جواب بدی ها رو با بدی ندم  

بهم یاد دادی تا خوب باشم و قلب مهربونی داشته باشم  

بهم گفتی هرگز هرگز خدا رو در زندگی فراموش نکنم  

و من سعی میکنم تا اون جوری باشم که تو خواستی ازم  

میدونم ببعضی وقتها بهت بی احترامی کردم و یا بیشتر وقتا با انجام  دادن بعضی از کارها دل تو را شکستم  

میدونم پدر عزیزم همه اینها رو میدونم  

من خیلی شرمندتم  

امیدوارم منو ببخشی  

و هرگز از من نرنجی  

با دعاهای خیر تو و مادر مهربونم من تو زندگی خیلی خوشبختم  

و این همه خوشبختی رو مدیون دعاهای اثر بخش تو و مامان هستم  

هرگز نمیتونم جبران کنم  

ولی بدون همیشه از ته دلم  

برای شما عزیزانم آرزوی سلامتی و تندرستی طول عمر باعزت و پربرکت وخوشبختی و عاقبت به خیری دارم  

امیدوارم که هرگز منو فراموش نکنید و هرگز سایه پر برکتتون از سرم کم نشه  

که اگه خدای نکرده بعد ۱۲۰ سال قرار باشه این اتفاق تلخ بیافته اول از همه من دیگه  بینتون نباشم

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 13:52 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

انشالله سایه اش همیشه برسرتان باشد.
روزشان مبارک باشد

نونوچه چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 12:29 http://nonoche.blogsky.com

نامه ت خیلی صمیمی و قشنگ بود!!!

نونوچه چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 12:28 http://nonoche.blogsky.com

روز بابایی ها مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد