جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

همسرم عزیزم (سیدموسی)  

سید عزیزم روزت مبارک 

همسر مهربونم آقاسید گل

فردا روز مرد هستش  

برای پدرم اون حرفایی که ته دلم بوده و هرگز نتونستم بهش بزنم رو همین جا زدم و حتی قبلش برای روز مادر هم همین کار رو کردم  

ولی نمیدونم چرا  

هرموقع نوبت شما شده  

هروقت اومدم برای شما بنویسم  

از خودت از اون همه بزرگواری از اون همه بخشش و گذشت  

از اون چشمای قشنگ و از اون دل بزرگ و مهربونت  

اشک امونم نداده  

شاید خیلی زیاد اذیتت کردم و باهات خوب نبودم  

شاید این اشکا همون عرق شرم من بوده که نتونستم اون جوری باشم که تو میخواستی  

سید جان  

میدونم بیشتر وقتا بهت بی احترامی کردم  

بیشتر وقتا دلتو شکستم  

بیشتر وقتا به حرفات توجهی نداشتم  

به خدا همه اینا رو میدونم و متوجه شدم 

و هرموقع یاد این کارهام میافتم ته دلم خیلی ازت خجالت کشیدم و برای خودم متاسف بودم  

که همسری داشتم که برای من ارزش و لیاقتش بیش از هرچیزی و هرکسی بوده  

دلی اونقد مهربون داشته که هرگز نشده دلی رو بشکنه ولی من ........

ولی با چه زبونی بهت بگم که اندازه تموم دنیا اندازه هرچیز برزگ و نامحدودی که تواین دنیا هست دوستت دارم و عاشقتم  

روزی که اومدی خواستگاریم نه دوستت داشتم و نه بهت علاقه داشتم  

ولی بعدش روز به روز هروز بیشتر و بیشتر بهت وابسته شدم بهت علاقه مند شدم و اینکه هر لحظه ای که پیشم نیستی  هرموقع که بیرون میری یا سرکار هستی

احساس تنهایی و بی کسی میکنم  

هر لحظش به اندازه ساعتها برام میگذره  

وقتی تو نیستی هیچ چیزی برام وجود ندارن  

حتی چیزهایی که دوسشون دارم  

میخوام هیچ چیزی نباشه 

حتی میخوام که این دنیا هم نباشه فقط تو باشی  

فقط تو  

وجودت برای من خیلی با ارزشه  

وجودت برای من آرامش بخشه  

وجودت برای من همون عمر منه نفس منه و زندگی من  

خواهش میکنم که منو ببخشی  

ته دلت اگه لیاقت عشقت رو دارم یه جایی هم به من بدی  

بدی های منو به خوبی  و بزرگواری خودت ببخش  

حلالم کن  

باز هم میگم که روزت مبارک جوونمرد  

خیلی دوستت دارم  

دست تو و پدرجونمو از همین جا میبوسم  

دست علی یارتون باشه  

یا علی

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 13:57 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

روزشان مبارک انشالله همیشه شاد باشید در کنار هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد