جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

تقدیم به زیباترین امید و بهانه ی زندگیم "سیدموسئ"  

 روز تولدت نزدیکه (۲۴تیر) و من هیچ هدیه و یا شعری که بتونم باهاش کمی از خوبی و  محبت هاتو جبران کنم ندارم عزیزم  

ولی بدون نه تنها روز تولدت بلکه در همه روزها بهترین آرزوها رو دارم برای تو مهربونم  

 

خیلی خیلی دوستت دارم  عزیزترینم  

 این اس ام اس ها هم قابل شما رو نداره  

میذارم که اگه کسی خدای نکرده برای تبریک تولد مطلبی نداشت و مثل من کم آورد 

بذاره تو وبلاگش  

من هم از چند جای دیگه کپی کردم  

چه دعایی کنمت بهتر از این  

که خدا "پنجره باز"رو به اتاقت باشد  

 

"تولدت خیلی مبارک باشه سید جان  

امیدوارم که سالهای سال سایه پر مهر تو بر سرم باشه 

و بتونیم تواین سالها به خوبی و خوشی و به دور از غم ها زندگی کنیم عشقم" 

برات آرزوی بهترین ها رو دارم آتیشپاره "به قول یکی"

 

امروز با شکوهترین روز هست، روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد، به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک 

 

دوباره روز تولدت رسید / روزی که غصه سراغم نمیاد / روزی که دستای تنهای من / بیشتر از همیشه دستاتو میخواد، تولدت مبارک

   

روزی که تو اومدی روی زمین / یه فرشته کم شد از آسمونا / مثل گل شکفتی بین آدما / گل سرسبد بودی بین اونا تولدت مبارک

  

روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم: تولدت مبارک بهترینم

  

میگویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است، اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست تولدت مبارک 

 

باز کن پنجره ها را که نسیم، روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرند و بهار، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است لمس بودنت مبارک

  

با من باشی دوست دارم / تنها باشی دوست دارم / امروز روز میلادته / هر جا که باشی دوستت دارم تولدت مبارک

  

روز میلاد تو باران آمد روز میلاد تو بود که هوا بوی شبنم و شقایق میداد میلاد پاکت مبارک

  

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید / گویی بساط عیش مداوم به من رسید / نور ستاره ای در شب تولدت /انگار که فرشته ای از ازل رسید فرشته ی من تولدت مبارک

 

باشی نباشی پیشه من تو بهترین همنفسی / هر جای دنیا که میری به آرزوهات برسی / روز تولد توئه میلاده هر چی خاطره / روزی که غیر ممکنه هیچ جوری از یادم بره   

 

داره بارون میاد خوب که نگاه کردم، هوا که ابری نبود، اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن آخه یکی ازشون کم شده، مهربون ترین تولدت مبارک…

 

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست، با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.

 

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره، هیچی کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره، تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره، اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره.

 

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ میشود، اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم جز دلی که به من پس دادی 

امروز روز تولد توست و من هر روز پیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی، عزیزترینم تولدت مبارک 

ای زیباترین ترانه ی هستی، بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست، پس ای سرکده ی خوبی ها میلادت مبارک

 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست، آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی، تنها ستاره ی دلم  

تولدت مبارک 

 

سلامتی رفیقایی که از پله نامردی رد نمیشن ولی تو دریای مردونگی غرق میشن
تولد جاودانه ترین اختر تابناک آسمان رفاقت را  تبریک می گویم
 

 عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد
 

امروز روز توست…..روز میلادت
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست
تولدت مبارک   

  

امیدوارم که همیشه جد عزیزت و خدای مهربونمون  

تو زندگی و کارهات پشت و پناهت باشه  

 

"خدایا هرگز تنهاش نذار"  

 

دلت شاد و لبت خندان بماند  

برایت عمر جاودان بماند 

خدا را میدهم سوگند بر عشق 

هر آن خواهی برایت آن بماند 

بپایت ثروت افزون بریزد 

که چشم دشمنت حیران بماند 

تنت سالم سرایت سبز باشد  

برایت زندگی آسان بماند  

آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

الهی جاده زندگیت هموار ، آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد
 و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . . تولدت مبارک 

نظرات 4 + ارسال نظر
قاطیما۲ دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 20:57 http://chakavak99.blogfa.com

سلام اجی جونم مگه میشه نشناسمت ممنون بهم سر زدی خیلی دوستدارم دلم براتون تنک شده

نگار دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 07:54 http://niyaz68.blofa.com

سلام زهرا جون
من با یه خورده تاخیر عید رو به تو و همسرت تبریک میگم
آپ کردم دوست داشتی سر بزن دوست جون خوبم

مهسا دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 01:11 http://deleasemooni.blogsky.com

عیدت مبارک عزیزم من آپم بیا نظراتم بگو

داداشی رامین جمعه 24 تیر 1390 ساعت 14:08

وای موش کوچولو نمیدونستم تولد شوشوته.الهی قربونت بره داداش.بهت تبریک میگم.از طرف من دامادمونوببوس.ایشالا همیشه تنش سلامت باشه وسایه اش بالاسرت باشه.همیشه آرزوی خوشبختیتونو دارم و ازخدامیخوام تنتون سلامت باشه وعاقبت بخیر بشین.دوسددارم آبجی کوچولوی شیرینم.مهربونم دوسددارم زالزالک داداشی.

داداش رامین
خیلی برام دعا کن
من هم خیلی برات دعا میکنم
برات بهترین آرزوها رو دارم
امیدوارم هرچه زودتر به حاجت و خواسته هایی که داری برسی
به همین زودی آبجیتو فراموش کردی
یعنی اینقد زود خسته شدی از من
وقتی تو اینطور منو از یاد ببری و به همین راحتی از قلبت بیرون برم از بقیه باید چه توقعی داشته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد