جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدا جونم سلام  

کم کم داره مهمونیت شروع میشه چندروزی دیگه بیشتر نمونده  

بنده خیلی خوب و شکرگذاری نبودم که حالا بخوام با شروع این ماه مبارک ثواب بیشتر تو پرونده اعمالم داشته باشم  

امیدوارم که تو این ماه بتونم بیشتر خودسازی و اعمال و رفتارمو تغییر بدم راستش تو این یکی مورد خیلی ناامید و نگرانم  

خداجونم هیش کدوم از ماه ها رو به اندازه ماه رمضان دوست ندارم آخه خیلی احساس خوبی بهم دست میده حتی وقتی اسمشو میشنوم یه احساس خاصی دارم  

نمیدونم تو این ماه چقد خودمو میتونم اصلاح کنم 

فقط و فقط توئی که بتونی تو این راه کمکم کنی  

فقط ازت خواهش میکنم که کمکم کن  

نذار بیشتر از این ناامید بشم  

قربون تو خدای مهربون که هرگز بنده  هات رو تنها نمیذاری  

مگه من غیر تو چندتا خدا دارم که بهش رو بزنم دستمو جلوش دراز کنم براش حرف بزنم و (سرشو با غرغرهای خودم به درد بیارم)  

خدایا کوله بارم پر از گناه های جور وا جوره 

اسم مرگ و آخرت رو که میبرن خیلی میترسم و ازت خجالت میکشم  

با این همه نعمت و رحمت های خودت 

ما رو شرمنده کردی ولی مثل اینکه ما قدر هیش کدوم رو که نداریم هیچ 

بلکه یه چیز دیگه ای هم ازت طلب کاریم  

خداجونم هیش کی بهتر خوبتر بخشنده تر از تو تو این دنیا نیست  

خودت دستمو بگیر و راه درست زندگی کردن رو بهم یاد بده  

خدایا تو پارتی همسرم شو تا بتونه یه کار خیلی خوب و بهتر از اینی که داره پیدا کنه  

یه کار هرچند سخت ولی حداقل اداری باشه  

خدایا یه کاری که ساعتهاش 8 ساعته باشه اختیارمون دست خودمون باشه بتونیم طعم و مزه عیدها و مناسبتهای دیگه رو بچشیم  

دلم خیلی گرفته از این کار شوهرم  

هیش کی نمیتونه درکم کنه  

خدایا خسته شدم  

خدای نکرده نه از زندگیم نه از همسرم  

بلکه از کاری که داره  

کارش نون حروم توش نیست باعث خجالت نمیشه ولی ...............................خودت که بهتر میدونی آخه  

چرا این یکی خواستمو به لطف خودت برآورده نمیکنی که مجبور به کفر گویی نباشم  

نذار بیشتر از این تنها بشم  

نذار بیشتر از این از همسرم دور باشم  

خدایا خیلی خوشحالم که ماه مبارک رمضان نزدیکه  

ممنون از اینکه توفیق دادی که یه بار دیگه بتونم مهمونت باشم   

خدایا منو ببخش  

دوستت دارم  

نظرات 9 + ارسال نظر
مانیاس دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 13:39

حرفای خصوصیتو اینجانگو

چشم داداش رامین
سعی میکنم
اگه حرفای خصوصیمو اینجا نگم کجا بگم
به کی بگم
بعضی وقتا با نوشتن زودتر به آرامش میرسم تا با گفتن
مرسی داداشی

رها جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 12:23 http://nimnegaheirani.blogfa.com

سلاااااااام
طاعات وعبادات قبول باشه
با "عربده" به روزم

نونوچه چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 22:14 http://nonoche.blogsky.com


میسی که میای

نونوچه سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 12:05 http://nonoche.blogsky.com

امیدوارم تو این ماه بیشتر از پیش به خدات نزدیک شی

خیلیییییییییییییییییییییییییی دوستت دارم نانای من!!!

مهسا یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 12:36 http://deleasemooni.blogsky.com

شروع ماه میهمانی خدارو به شما تبریک میگم
منم آپم بیا نظراتم بگو

رها یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 11:48 http://nimnegaheirani.blogfa.com

هیچوقت هیچ کارخدابی حکمت نیست
چراماآدمافکرمیکنیم که خدا باید همه خواسته هامون رو برآورده کنه تا کفرنگیم؟!
چرا به خدا نمیگیم :خدایا حتی اگر تونخوای هم ،ازت نمیگذرم،فکرنکن به این راحتیا میتونی من وازلطف خودت مایوس کنی
ایشالله هرچی صلاحتونه پیش بیاد
با پیامک های توی گوشیم به روزم،بیاشاید به دردت خورد

تنها شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 14:00 http://donyalove.blogsky.com

سلام عزیزم نگران نباش ماه رمضان نزدیکه و به خدا امیدوار باش.ممنون که به من سر زدی.شاد باشی

ندا شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 10:03 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

خدایا تنهامون نذار این ماه ماه ارتباط با تو است ماهی است که میتونیم بیشتر با تو باشیم یاریمون کن

Ok شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 02:35

Salam khoobi

سلام خیلی ممنون
شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد