جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدایا بلاخره ماه رمضان از راه رسید  

نمیدونم چرا احساس میکنم که خیلی از خودم ناامیدم  

کمکم کن بهت برسم بتونم تغییر کنم از نظر همه چی  

اگه به آخرای عمرم هم باقی مونده نذار حسرت به دل بمیرم  

از این دنیا از این ادماش از این همه بی معرفتی و نامردی خستم

نذار بیشتر از این شرمنده تو و بقیه کسانی که دوسشون دارم بشم  

خدایا شرمندگی خیلی سخته اونم در برابر کسانی که خیلی برات عزیزند 

ازت خواهش میکنم خواهشمو رد نکن  

خیلی حرفا دارم برات بزنم 

خیلی حاجتها  

و خیلی از........................  

تو این ماه عزیز و پربرکت  تو این ماه قشنگ و آسمونی برای همه آرزوی سلامتی و خوشبختی و عاقبت به خیری رو دارم

خدایا  بهت التماست میکنم که بهم توجه کنی  

نمیتونم از بار گناهام کم کنم هرکاری میکنم بدتر میشه آخه چرا  

خدایا از نظر روحی خیلی خستم  

خدایا............... خودت بهتر میدونی

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 07:33 http://niyaz68.blofa.com

خدا حاجت دل همه رو بده عزیزم از دعای اون ها حاجت دل من و شما رو هم بده
برای ما هم دعا کن

نونوچه شنبه 15 مرداد 1390 ساعت 15:24 http://nonoche.blogsky.com

الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
زیرک و باهوش و مهربون= رمانتیک جونم

علی نجفی جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 23:17 http://easy-shoping.mihanblog.com

سلام
اگه میخواهی 5 هزار تومان به آسانی آب خوردن و در عرض 10 دقیقه به دست بیاری و اونو به حساب بانکیت انتقال بدی این مطلب رو با دقت بخون

برای بدست آوردن 5 هزار تومان ابتدا به آدرس زیر برو .
http://www.arzonimarket.com/?rgm=najafi1375
بعد از باز شدن صفحه تو آخرای صفحه یه فرم ثبت نام است که باید اونو پر کنی .
اطلاعاتی همچون حساب بانکی را میتونید دقیق وارد کنید یا یه عددی وارد کنید و بعدا برای برداشت مبلغتان آنرا تصحیح کنید .
بعد از ثبت نام به ایمیلتان که در فرم فوق وارد کردید وارد شوید و بعد نامه ای که از طرف سایت آمده است را باز کنید .
در انتهای پیام یک کد محرمانه است که شما باید آنرا در حساب کاربری خود در سایت بالا وارد کنید .
بعد نام کاربری خود را به همراه ایمیل خود به ایمیل من بفرستید تا من 5000 تومان به حساب شما واریز کنم .
به همین راحتی .
تا دیر نشده عجله کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد