جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدایا دارم دیوونه میشم   

خیلی خستم  

کمکم کن  

دلم داره از غصه میترکه  

پس کجایی  

چرا صدامو نمیشنوی  

دوست داری زجر بکشم  

یا نکنه تو هم از ناراحتی و زجر کشیدن من خوشحال میشی 

خدایا 

چرا کمکم نمیکنی  

چقد التماس  

چقد گریه   

خدایا تو که گفتی هیچوقت بنده هات رو تنها نمیذاری  

من جز بنده هات حساب نمیشم ؟

یا کمک کن مشکلم حل بشه  

یا مرگ منو برسون  

برای مرگ خودم هم باید التماس و تمنا کنم  

خدایا دیگه صبر و تحملی برام نمونده  

دیگه دلی نمونده که کسی بشکنه  

میخوای دیوونه شدن منو تماشا کنی  

میخوای اشکهای بیشتری برات بریزم  

پس خوب ببین  

ولی یادت نره

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام جمعه 1 مهر 1390 ساعت 19:52

سلام منم یه پسریم که دلم می خواد اگه اشتباه کردم یا کار ناپسندی که خدا دوست نداشته انجام دادم و از خدا معذرت خواهی میکنم و خواهش .و تمنا می کنم و امیدوارم خدا منو ببخشه و من و همه ی مردم خوب و بد و بدایی که می خوان خوب بشن به بهشت برند و ظهور اقا امام زمان را نزدیک بگردان امین

ندا سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 14:43 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

عزیزم خواستم بگم الان وضعیت سیارات مریخ و ونوس بهم ریخته است و وارد هبوط شده و به این دلیل از نظر روحی انسانها آشفته شده اند لذا ازت میخوام تواین روزها ذکر بگی و با خدا نیایش کنی تا به آرامش برسی
مراقب خودت باش من چون نجوم میخونم یک کوچولو قد یک نقطه به خودم اجازه دادم جسارت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد