جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

 با سلام 

شب شما به خیر و شادی انشالا

اگه قسمت بود و زنده بودم   

انشالا

قراره که چهارشنبه بریم قم 

اگه قابل باشم  

نائب الزیاره شما هستم  

ودعاگوی شما  

تا پارسال هرچند ماه یه بار با آقام میرفتیم قم و جمکران ولی امسال بعد ۱۰ ماه ...... 

خیلی قم رو دوست دارم  

به خصوص جمکران  

خیلی جمکران برام قابل احترامه و آرامشبخش  

محیط اونجا باصفاست  

انشالا قسمت همه بشه  

اونایی هم که قم زندگی میکنن که واقعا خوشا به سعادتشون 

نظرات 2 + ارسال نظر
منصور دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 12:57 http://alamdarkerman.mihanblog.com

با کلیپ تصویری بازگو کردن خاطره تاثیر برانگیز و واقعی شفا یافتن حاج ماشالله خدادپور اهل و ساکن کرمان توسط امام حسین (ع) و ابوالفضل (ع) به زبان خودشون به روز هستیم حتما ببینید............نظر فراموش نشه با سپاس و تشکر

موفق باشید

ندا شنبه 17 دی 1390 ساعت 11:12 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

دعامون کن انشالله حاجت روا باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد