جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

توی این دنیای فانی 

 از هرکسی  

زخم زبون و طعنه متلک بشنوی تحمل میکنی  

از هرکسی  نامردی و بیمعرفتی  

ببینی تحمل میکنی  

دلت از دست هرکسی گرفت و  خون شد بازم تحمل میکنی  

میگی بیخیالش ولش کن غریبس 

از دل من که خبر نداره 

هرآشنایی رد شد یکی زد اینم روش  

ولی اگه تو این دنیای 

 بزرگ هرچند کوچیک 

یا کوچیک هرچند بزرگ  

خودت و اون  

خودت و همون

 کسی که قراره برای همدیگه تکیه گاه باشید و 

 مرهم درد های همدیگه  

دو دوستی که بهمدیگه عشق میورزن و طاقت دوری همدیگه رو ندارن  

از تنها کسی که دوسش داری و اونم تو را دوست داشته باشه  

ضربه بخوری 

ضربه هرچند کوچیک و گذری  

ضربه ای هرچند چند ثانیه ای و زبونی 

همون ضربه میشه  

بزرگترین غمت  

خاطره ای بد  

یه اتفاقی که با یادآوریش 

دلت میگیره اونم بدجور 

بدون اینکه بخوای 

اشکات سرازیر میشه  

و اینکه دلت  

میشه آیینه دق تو 

فکرت میشه همون چیزی 

که باهاش راحت رو اعصابت راه بره 

امیدوارم که برای همدیگه آرامش روح باشید  

تا سوهان ............ 

ممنون 

وقتت گرفته شد  

ولی  

دلم من آروم گرفت  

التماس دعای مخصوص

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 14:28 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

حق با تو است خیلی دردناک است
انشاالله هیچ وقت دلتنگ نباشی

منصور چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 00:31 http://alamdarkerman.mihanblog.com

سلام

ممنون از حضورتون در وبلاگ علمدار کرمان

خدا قبول کنه انشالله دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد