جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدایا  

وقت نکردم که این مدت توی اینجا باهات حرف بزنم 

خودت دیدی و شاهد بودی  

حرفامو خودت میدونی چون زبونی بهت گفتم   

میدونم هرکسی مشکلات داره گرفتاری داره 

غم و غصه هم نمیشه که نباشه هست 

ولی  تو که از دل من از وضعیتم خبر داری 

ازت خواهش میکنم  

همه مریضا رو شفای عاجل بده  

این مامان من رو از درد نجات بده 

خیلی دلم براش میسوزه  

به خدا طاقت ندارم  

خدایا 

بلاخره من که نه  

ولی یکی گذرش به اینجا میافته و یه دعا و آمینی میگه  

حداقل دعای اونا رو قبول کن و همه مریضا به خصوص 

مامان من رو هم شفای عاجل بده  

دستت درد نکنه

نظرات 1 + ارسال نظر
ف شنبه 8 مهر 1391 ساعت 12:06 http://deleman43.blogsky.com/

خدایا عاجزانه از درگاهت تقاضا دارم وتو را بحق امام هشتم قسمت می دهم همی مریضها را شفای عاجل عنایت بفرمای مخصوصا مادر شما رو خانمی
الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد