جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

دستان من لایق شکوفه های اجابت نیست  

پس بگذار دعاهایم را در دستان شما بنشانم  

تا اجابتشان را نظاره کنم   

 

عرفه آمد و من باز مصفا نشدم 

حاجی معتکف یوسف زهرا نشدم 

همه گشتند سفید و دل من هست سیاه  

باز هم شکر که پیش همه رسوا نشدم

  

حاجیان جمعند دور هم ، همه 

پس کجا رفته حسین فاطمه 

حاجیان رفتند یکسر در منا 

پس چرا او رفته سوی کربلا 

او به جای موی سر سر میدهد  

قاسم و عباس و اکبر میدهد 

سعی حج او صفا با خنجر است 

مروه اش قبر علی اصغر است  

  

تو را خدا هرجایی که هستین در لحظات زیبای دعای عرفه 

هرکجا دلتون گرفت و بارونی شد منو هم دعا کنید  

اونایی که مریض دارن حاجت دارن دلشون مکه و کربلا میخاد  

اونایی که دل شکسته اند

امروز روز استجابت دعاس همه رو دعا کنید  

یاد من حقیر هم باشید  

ولی بیشتر از همه و در صدر دعاهاتون یاد یوسف فاطمه هم باشید  

و برای سلامتی و ظهور هرچه زودتر ایشون هم دعا کنید 

فرج  او گشایش مشکلات و گره های کور زندگی ماست  

اللهم عجل لولیک الفرج  

التماس دعای مخصوص 

نظرات 1 + ارسال نظر
dnd528 پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 14:45 http://www.dnd528.civ.ir

87503215515گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.dnd528.civ.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد